  • 171. Data: 2011-01-06 19:59:49
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Interesujące - najwyraźniej mówimy o innej drodze.

    o tej samej:) glownie latam wilanow-konstancin-słomczyn i zdarza mi sie
    czesto jezdzic slomczyn - szymanow itd
    ALE TO NIE 734. w googlach jest blad
    mapa zle pokazuje ta droge.

    > Wręcz przeciwnie, bardzo dobrze się omija korki w Górze Kalwarii.

    owszem pod warunkiem ze mowimy o tym odcinku. odcinek
    baniocha-lubna-kaweczyn to makabra. ja o tym mowie bo rownolegly to drogi
    przez szymanow

  • 172. Data: 2011-01-06 20:04:28
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to weź się chłopie puknij w czoło...
    > Nie każdy chce mnieć AC bo nie każdy jest taki kulawym kierowcą jak Ty.
    > Ja też nie mam i nie chcę ! i też bym szukał winnych tego że na środku
    > jezdni jest przeszkoda!
    Ty się natomiast nie pukaj w czoło bo to i tak nic nie da - jak w puste
    pudło, będzie tylko głuchy odgłos.
    Szukaj sobie bez AC winnych jak ci zarysuje ktoś lakier, wybije szybę
    pijaczyna w nocy, sąsiad ktremu sie narazisz załatwi wszystkie opony itd.

    --
    Jotte

  • 173. Data: 2011-01-06 20:04:35
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > No i dostosował, nawet pomimo wjechania na lodowy głaz nie stracił
    > panowania nad autem. A sam lodowy głaz to nie są żadne "warunki".

    Tu nie chodzi o głaz, lecz o brak dostatecznej widoczności i jazda ze zbyt
    dużą prędkością, która nie zapewnia dostatecznej widoczności.
    Równie dobrze zamiast tego głazu mógł tam stać samochód, mógł jechać
    rowerzysta czy pieszy i też by nie zauważył.

  • 174. Data: 2011-01-06 20:04:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 06 Jan 2011 19:43:23 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >724 to Góra Kalwaria - Konstancin, z 734 to równoległa (Dębówka,
    >Podłęcze itd.) Zdecydowanie bliżej 724 do tego miejsca.

    DW 734 to Baniocha - Łubna - Kawęczyn - Dębówka - potem niesistniejący
    most na Wiśle - Nadbrzeż - Otwock Wielki i dalej do DW 801. Droga o
    której piszesz to jakaś droga powiatowa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 175. Data: 2011-01-06 20:05:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 6 Jan 2011 19:58:22 +0100, <gkrzych> napisał(a):

    > Nie każdy chce mnieć AC bo nie każdy jest taki kulawym kierowcą jak Ty.

    "Mnienie", jak to napisałeś, AC jest jakimś wykładnikiem umiejętności
    prowadzenia samochodu? Naćpałeś się?

    > Ja też nie mam i nie chcę !

    Albo zwyczajnie ubezpieczyciel z tobą nie zawrze umowy.

    > i też bym szukał winnych tego że na środku jezdni jest przeszkoda!

    Uhm. Talibów w Klewkach też szukałeś?

    AK

  • 176. Data: 2011-01-06 20:07:14
    Od: pj <p...@p...pl>

    W dniu 2011-01-06 19:50, Michał Gut pisze:

    > Użytkownik "pj" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ten
    > mazowieckie pow piaseczynski gm gora kalwaria
    OK wiem mieszkam w okolicy i ta droga nigdy nie nastrajało do szybszej
    jazdy, nocni ludzie, batmany na nieoświetlonych rowerach i mistrzowie
    prostej. Jeździłem tam i samochodem i rowerem. Ty jednak masz naprawdę
    dużo szczęścia żyjesz, jesteś w jednym kawałku, dopiero daleko daleko
    za tym wszystkim jest twój pech. To są tylko pieniądze które raz się ma,
    a innym razem nie ma.
    Pozdrawiam szczęściarza

  • 177. Data: 2011-01-06 20:07:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-06 19:58, <gkrzych> pisze:

> [...]
    > Nie każdy chce mnieć AC bo nie każdy jest taki kulawym kierowcą jak Ty.
    > Ja też nie mam i nie chcę ! i też bym szukał winnych tego że na środku

    Na Ciebie to też mi brak słów. Ciesze się jednak, że każdy z nas
    jest inny.

  • 178. Data: 2011-01-06 20:11:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > Równie dobrze zamiast tego głazu mógł tam stać samochód, mógł jechać
    > rowerzysta czy pieszy i też by nie zauważył.

    zaraz powiesze zdjecia to pogadamy na temat widocznosci.
    btw.samochod i rowerzyste bym zauwazyl

  • 179. Data: 2011-01-06 20:11:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 19:58:22 +0100, "<gkrzych>"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie każdy chce mnieć AC bo nie każdy jest taki kulawym kierowcą jak Ty.

    Genialne. Jak dla kogoś auto jest narzędziem pracy, a tak wynika z
    postów Michała, to AC powinno być IMHO obowiązkowe. Właśnie po to, aby
    miał czym dalej pracować, a nie miesiącami kombinować z ubezpieczeniem
    od właściciela drogi. A tak oszczędność około 1500 czy nawet mniej
    wskali roku skutkuje wywaleniem jednorazowo bliżej nieokreślonej kwoty
    na naprawę, która bedzie zdecydowanie wyższa od składki AC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 180. Data: 2011-01-06 20:36:04
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ig51vg$2ui$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > stracilem bo dostalem poduszką. tyle ze fartem samochod troche tylko
    > zbozyl z drogi i po chwili - nie wiem...sekunda, dwie...pojecia nie mam...
    > zlapalem kierownice i skorygowalem tor. jakby to bylo na zakrecie to bym
    > wypadl. conajmniej rpzez chwile nie wiedzialem co sie dzieje.

    Dlatego powinieneś rozpoczać ten post słowami: Cieszę się, że nic mi się nie
    stało, bo z własnej głupoty prywaliłem .....