  • Data: 2011-01-06 13:41:18
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 12:51, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:

    > chwileczke, nigdzie nie napisalem ze mam zamiar dopuszczac sie oszustwa.
    > czuje sie poszkodowany i dlatego chce walczyc o odszkodowanie.
    > ze zdrowiem na szczescie jest ok, zona zreszta tez mowi zeby olac auto bo
    > wazne ze mnie nic sie nie stalo. z powodu ubiegania sie o odszkodowanie nie
    > moge figurowac gdziekolwiek (conajwyzej w bazie ubezpieczyciela). chyba ze
    > mowiles o potencjalnym oszustwie. Nie mam zamiaru bawic sie w naginanie
    > prawdy - wrecz staram sie udokumentowac jak najdokladniej wszystko.

    Wiem ze nie napisales. Ale to zostalo zasugerowane w paru postach.
    Jesli chcesz to mozesz sprobowac tego co proponuje Mruk. Jest to
    zgodne z prawem ale jesli sie okaze ze sie zamotales i sklamales to
    bedzie niewesolo. Oczywiscie jest to co innego niz nie powiedzenie
    calej prawdy ale jesli nie robisz takich cyrkow czesto to szansa na
    wpadke rosnie. Nie polecam.
    No i jesli grzecznie powiesz ze jechales szybciej niz z predkoscia
    dozwolona w tym momencie ktokolwiek by nie byl po drugiej stronie
    (ubezpieczyciel, policja, zarzadca drogi) wysmaruje ci odmowe i
    najpewniej bedzie mial racje.

    Takie jest moje zdanie. Gdyby sytuacja byla inna (puszczajac wodze
    fantazji - lod odpadl by od odsniezarki czy smieciarki albo
    konkretnego samochodu) to mial bys szanse swoja szkode powetowac. Tak
    jak opisales, slabo to widze.