  • 11. Data: 2010-05-06 14:59:19
    Temat: Re: pecet zdechł :(
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hru68m$iff$2@news.onet.pl...

    > Kazdy pecet wydaje dzwieki ktore odpowidaja za uszkodzony element.

    Na przykład za uszkodzony procesor, pamięć lub chipset ;)

    Ja tam stawiam na pad płyty.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2010-05-06 16:18:47
    Od: "Papa5merf" <P...@p...pl>

    Órzytkownik "Szymon Machel" napisał:
    > Pecet mi padł. Nawet do bios nie da wejść. Wygląda jak by nie wysyłał
    > sygnału na monitor. Początkowo coś wyświetlał przy starcie, potem gasł
    > i piszczał. Teraz nic nie widać. Po starcie porusza dyskami i nic więcej.
    > Karta graficzna zintegrowana.
    > Płyta GA 73PVM-s2. Procesor Intel dwurdzeniowy.
    > Zamieniłem procesor - to samo. Zamieniłem pamięci - to samo.
    > Ma ktoś może jakąś koncepcję? Zasilacz? Płyta?
    > Od czego zacząć?

    często takie objawy są przyczyną skasownia biosu, więc wgraj nowy bios:O)

  • 13. Data: 2010-05-06 16:51:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "AndrzejSki" napisał:

    ]>> Kazdy pecet wydaje dzwieki ktore odpowidaja za uszkodzony element.

    > A jaki wyda przy uszkodzonym głośniku? :)

    "Pauza to także muzyka" ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2010-05-06 18:41:13
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    > Najprościej sprawdzić zasilacz instalując w pececie nowy
    > lub pożyczony i sprawdzając czy to wyeliminowało usterkę.

    Witam
    Więc wstawiłem inny zasilacz. Coś drgnęło. Ale posypała się grafika
    zintegrowana. Dała uruchomić się w najnjiższych parametrach. Próby
    reinstalacji sterowników nie prowadziły do niczego.
    Zadziałało na osobnej karcie graficznej i innym zasilaczu.
    Muszę jeszcze sprawdzić stary zasilacz.
    Dzięki za odzew.

    Szymon