  • Data: 2014-12-31 21:00:49
    Temat: Re: pasta polerska do lamp
    Od: Arkady <a...@f...ad> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-31 o 19:07, Czesław Wiśniak pisze:
    > Trzeba powtarzac miedzy innym dlatego, ze juz nie mamy ochrony anty UV,
    > a tym krazkiem filcowym nie udalo ci sie przypalic klosza ?

    No wiem, jak się już raz zacznie to nie ma przeproś :) Klosza nie
    przypaliłem bo nie jechałem oczywiście na maksymalnej prędkości a dwa
    robiłem to z wyczuciem. Zresztą, jak się dobrze najpierw papierami
    powierzchnię przygotuje to potem klosz robi się klarowny praktycznie od
    dotknięcia filcem (po wyschnięciu pasty oczywiście) więc nie potrzeba
    mocnego docisku. Jakbym taki efekt chciał uzyskać ręcznie to trwałoby to
    wiele dłużej.

    Arkady