  • 1. Data: 2014-12-30 20:37:33
    Temat: pasta polerska do lamp
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    hej
    czy pasty polerskie do lamp samochodowych faktycznie dzialaja?
    rozpiętość cenowa od 2zl w gore. moje potrzebuje reaktywacji
    czy ktos zaryzykowal i jest zadowolony?
    ewentualnie czy ktos zna jakis sposob zeby nadac blask zmeczonym lampom w
    peugeocie.

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =pasta+do+lamp&bmatch=seng-v12-c-p-mt-1209

  • 2. Data: 2014-12-30 21:00:55
    Temat: Re: pasta polerska do lamp
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > ewentualnie czy ktos zna jakis sposob zeby nadac blask zmeczonym lampom w
    > peugeocie.
    >
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =pasta+do+lamp&bmatch=seng-v12-c-p-mt-1209

    Mogę Ci to zrobić 50 zł sztuka

  • 3. Data: 2014-12-30 21:15:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-30 o 20:37, Marcin Ł pisze:
> [...]
    > czy ktos zaryzykowal i jest zadowolony?
    > ewentualnie czy ktos zna jakis sposob zeby nadac blask zmeczonym lampom

    Meguiars Plast-x
    Ta działa.
    Ale do tego papier wodny i duuużo machania.

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 4. Data: 2014-12-30 21:16:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.12.2014 o 20:37, Marcin Ł pisze:
    > hej

    www.youtube.com/watch?v=rFyZA3nGmjo

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-12-30 21:17:07
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    =pasta+do+lamp&bmatch=seng-v12-c-p-mt-1209

    > Mogę Ci to zrobić 50 zł sztuka

    Ja w starym gracie sam polerowalem tak na szybko bez ceregieli z papierem.
    Jest duzo lepiej ale jak nowa nigdy nie bedzie bo sasyfiala od wewnatrz.
    Podobno niektorzy rozklejaja ale to juz chyba koszt taki jak zamiennik.
    Sotosujesz jeszcze jakis lakier antyUV ?

  • 6. Data: 2014-12-31 08:50:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-12-30 20:37, Marcin Ł wrote:
    > czy pasty polerskie do lamp samochodowych faktycznie dzialaja?

    Na matowe tak. Na pożółkłe nie.

  • 7. Data: 2014-12-31 12:03:08
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Na pożółkłe nie.

    Dlaczego nie ?

  • 8. Data: 2014-12-31 14:28:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Dlaczego nie ?

    bo rysy sa powierzchniowe a przebarwienie w masie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2014-12-31 15:29:46
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > bo rysy sa powierzchniowe a przebarwienie w masie

    Moze w masie ale nie sadze, zeby to utlenienie dotyczylo pelnej grubosci
    klosza. Po prostu trzeba sie lepiej przylozyc :)

  • 10. Data: 2014-12-31 17:34:44
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2014-12-31 o 15:29, Czesław Wiśniak pisze:
    > Moze w masie ale nie sadze, zeby to utlenienie dotyczylo pelnej grubosci
    > klosza. Po prostu trzeba sie lepiej przylozyc :)

    Polerowałem reflektory w Lagunie siostry, mocno matowe i nieco
    zżółknięte (w swojej zresztą też tylko mniej matowe i bez zżółknień).
    Papiery wodne 500, 1000 i 2000 przy użyciu szlifierki oscylacyjnej
    (ściślej mówiąc nasadki Celma do wiertarki), na końcu polerka pastą
    Tempo filcowym krążkiem mocowanym do wiertarki. Reflektory wyszły jak
    nowe, bez ceregieli z rozklejaniem. Widać zażółknięcie było
    powierzchniowe. Ale co prawda to prawda - jak zaczęły matowieć to po
    jakimś czasie od polerki znowu będą matowiały i operację trzeba powtarzać.

    Arkady