  • Data: 2015-01-03 14:50:32
    Temat: Re: pasta polerska do lamp
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale po co mam se pryskać skoro wiem jak działa tutaj optyka?

    Po to, abys wiedzial, ze sam to zaciekow sobie tylko narobisz.
    Chyba, ze jestes lakiernikiem albo lubisz sie bawic i testowac 10x bo masz
    takie hooby.

    > Tutaj sobie facio posmarował lampy uretanowym lakierem
    > w Cadillacu i nie narzeka, wręcz przeciwnie:
    > http://www.instructables.com/id/How-to-Restore-Your-
    Headlights/step5/null/

    Przy okazji pisze jakie to upierdliwe, dodatkowo jesli rozumiem to czesciowo
    zeszlo mu to po 1,5roku wiec i sens watpliwy. Po takim czasie to ja w 5 min
    poprawie sobie polerka.
    Jesli ktos ma reflektor od porsche za 5tys zl to sobie moze tworzyc rozne
    cuda, ale w jakas ponadprzecietna twardosc tego typu powloki nie uwierze bo
    przed latajacym kwarcem w powietrzu nic sie nie obroni, zwlaszcza czolowe
    elementy nadwozia. Juz bardziej przed UV i jakas agresywna chemia.