  • Data: 2015-01-01 15:17:32
    Temat: Re: pasta polerska do lamp
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:m832f6$at$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Arkady" <a...@f...ad> napisał w wiadomości grup

    > Co i tak nie zmienia faktu, że tak przygotowany reflektor trzeba
    > zabezpieczyć.
    > Konkretniej - przywrócić zabezpieczenie.
    > OIDP maluje się go bezbarwnym lakierem.

    Dokładnie tak. W warsztatach samochodowych powiedzieli mi,
    że po polerowaniu malują (sprayem) tym samym bezbarwnym
    czym się daje ostatnią warstwę na samochodowe blachy aby
    zabezpieczyć lakier kolorowy i dla "pogłębienia" efektu barwnego.
    Ten lakier bezbarwny "clear coat" jest specjalnie utwardzany
    właśnie po to aby się powierzchnia samochodu nie matowiła
    od mycia, szorowania szczotami, kamyków/piasku na drodze :-)