  • Data: 2015-01-01 17:43:37
    Temat: Re: pasta polerska do lamp
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Matowienie plastiku klosza lampy (plexi) jest spowodowane
    >piaskiem, kurzem z drogi, kamyczkami

    Owszem

    > UV może powodować żółknięcie...

    Bo zeszla zewnetrzna warstwa lakieru z filtrem antyUV.

    > Trzeba położyć warstwę lakieru na plastik aby wzmocnić jego
    > powierzchnię i zabezpieczyć przed rysowaniem...

    Moze troche dodatkowo utwardzi, ale niewiele.
    Przyklad u mnie to wypiaskowane szklane halogeny, ktore zadnego lakieru nie
    mialy.
    Na plastikowe lampy niczego nie nakladalem i jeszcze po 2 latach nie
    odczuwam ponownej potrzeby polerki

    > Co do zniekształcenia wiązki światła przez warstewkę 50 mikrometra
    > lakieru to myślę że to są jakieś bajki dla dzieci na dobranoc...

    To prysnij se sam, zobaczymy. Ja bym jak wspomnialem oddal to fachowcowi,
    tylko w moim przypadku to jest nieoplacalne