  • Data: 2015-01-01 12:20:20
    Temat: Re: pasta polerska do lamp
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-31 17:34, Arkady wrote:
    > Polerowałem reflektory w Lagunie

    No widzisz co za zbieg okoliczności. Polerowalem w Lagunie II (xenon).
    Głównie dlatego że miałem kolizję i wymienili mi jeden klosz na nowy.
    Stary wyglądał obleśnie w porównaniu z nowym. Zabrałem się zapolerowanie
    ręcznie - rysy i zmatownienia zniknęły ale kolor pozostał. Gdybym miał
    dwa stare - byłbym zadowolony z efektu. Ale miałem jeden nowy i jeden
    stary - jest *RÓŻNICA*. Czysto już testowo wziąłem maszynkę i mocno
    polerowałem jeden kawałek koło kierunkowskazu. Nic. Żółte. Na wskroś.
    IMHO plastik w całości odbarwił się.

    Jak zerkam na Laguny II to prawie wszystkie mają reflektory
    ciemno-żółte, ale nie matowe. W przeciwieństwie do np. passatów gdzie
    zazwyczaj są tak matowe że żarówki nie widać, ale nie są źółte.
    Subiektywna opinia. Przypuszczam jednak że źółtego nie da się juz
    naprawić tak aby wyglądał jak nowy. Co najwyżej będzie wyglądał lepiej.