-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
Subject: Re: pasek rozrzadu - interwały
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <ka389q$gb8$1@node1.news.atman.pl> <ka38im$gfh$1@node1.news.atman.pl>
<50c58fec$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<1p1pme98zryn.eyke9y05sxfn$.dlg@40tude.net>
<50c64390$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 10 Dec 2012 22:08:03 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.195.154
X-Trace: 1355173684 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26699 83.20.195.154:63114
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475615
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 10 Dec 2012 21:18:23 +0100, J.F napisał(a):
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 10 Dec 2012 08:31:54 +0100, Miroo napisał(a):
>> W dniu 2012-12-10 00:58, chwdp pisze:
>>>> > Fiat uno 1.0 - 420 tys km, pasek orginalny ~15letni, auto w
>>>> rodzinie od
>>> Pytam z ciekawości - w razie czego wymieniłby sobie to na poboczu?
>>> W moim poprzednim aucie w serwisie liczyli sobie za to 5-7
>>> roboczogodzin.
>
>>Ale chyba nie w Uno, w którym pasek rozrządu łatwiej wymienić niż w
>>wielu
>>innych autach pasek wieloklinowy :)
>>To różnie wygląda w różnych samochodach - bywa że jest tak ciasno, że
>>to
>>faktycznie cały dzień roboty dla dwóch mechaników, a są samochody
>>gdzie to
>>się robi pół godziny w jedną osobę.
>
> Przy poprzecznie ulozonym silniku jest "duzo" miejsca gdziekolwiek ?
Wystarczająco dużo :-)
http://files.myopera.com/scsaba/albums/805964/DSCN45
44.JPG
Tu trochę gazownia zagradza drogę, ale pod tą czarną osłoną kręci się już
pasek.
Na dole na chyba 3 śrubki przykręcone jest koło pasowe napędu alternatora
które trzeba zdjąć.
Wtedy tylko pchnąć napinacz, zdjąć pasek, założyć pasek i jazda.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.12 23:20 J.F.
- 11.12.12 12:54 jerzu
- 11.12.12 12:54 jerzu
- 11.12.12 13:52 K
- 11.12.12 13:56 AZ
- 11.12.12 17:58 lublex
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi