-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ka389q$gb8$1@node1.news.atman.pl> <ka38im$gfh$1@node1.news.atman.pl>
<50c58fec$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<1p1pme98zryn.eyke9y05sxfn$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <1p1pme98zryn.eyke9y05sxfn$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: pasek rozrzadu - interwały
Date: Mon, 10 Dec 2012 21:18:23 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 29
Message-ID: <50c64390$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.180.200
X-Trace: 1355170704 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1230 83.22.180.200:54423
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475610
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
Dnia Mon, 10 Dec 2012 08:31:54 +0100, Miroo napisał(a):
> W dniu 2012-12-10 00:58, chwdp pisze:
>>> > Fiat uno 1.0 - 420 tys km, pasek orginalny ~15letni, auto w
>>> rodzinie od
>> Pytam z ciekawości - w razie czego wymieniłby sobie to na poboczu?
>> W moim poprzednim aucie w serwisie liczyli sobie za to 5-7
>> roboczogodzin.
>Ale chyba nie w Uno, w którym pasek rozrządu łatwiej wymienić niż w
>wielu
>innych autach pasek wieloklinowy :)
>To różnie wygląda w różnych samochodach - bywa że jest tak ciasno, że
>to
>faktycznie cały dzień roboty dla dwóch mechaników, a są samochody
>gdzie to
>się robi pół godziny w jedną osobę.
Przy poprzecznie ulozonym silniku jest "duzo" miejsca gdziekolwiek ?
Fakt, ze silniczek 1.0 to pewnie krotki jest, ale tez uno do szerokich
nie nalezy :-)
Co prawda widzialem nissana patrola - silnik wzdluz, ale najpierw
trzeba zdemontowac grill, potem chlodnice, potem jakies pompy czy
wentylatory, i dopiero mamy dostep do paska. Juz dosc wygodny :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.12 21:43 chwdp
- 10.12.12 22:08 Tomasz Pyra
- 10.12.12 23:20 J.F.
- 11.12.12 12:54 jerzu
- 11.12.12 12:54 jerzu
- 11.12.12 13:52 K
- 11.12.12 13:56 AZ
- 11.12.12 17:58 lublex
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi