eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyparowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji Re: parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji
    Date: Mon, 14 Jun 2010 11:35:21 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <hv4t4s$4hi$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hv4otp$f53$1@news.man.bydgoszcz.pl> <hv4r6v$q7i$1@inews.gazeta.pl>
    <hv4ren$r72$1@inews.gazeta.pl> <hv4shb$fq9$2@news.man.bydgoszcz.pl>
    NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1276508124 4658 83.17.20.2 (14 Jun 2010 09:35:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Jun 2010 09:35:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: swiniak77
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288731
    [ ukryj nagłówki ]


    >> zapomniałem jeszcze o jednej ważnej kwestii, czy aby odpływ skroplin z
    >> parownika pod auto jest drożny? podczas pracy klimatyzacji w ciepły parny
    >> dzień woda dosłownie powinna lać się strużką pod autem,
    >> bywa że czasem się zatyka i woda leci do wnętrza - ale wówczas dywanik
    >> (zwykle po stronie kierowcy będzie mokry) a pod dywanem powódź,
    >
    > No i tu jest klops bo nic nie leci :(

    a masz osłonę pod silnikiem? bo jeżeli masz (a powinieneś bo to diesel) to
    akurat odpływ skroplin ZTCP wypada wprost na tę osłonę, więc jest jeszcze
    taka ewentualność że skropliny gromadzą się na osłonie a wypływają większą
    ilością przy przechyłach,
    ATSD podjedź do jakiegoś ASO czy Twoje auto nie podpada pod kampanię
    serwisową polegającą na wymianie na nową tzw. kołyski silnika (ramy
    pomocniczej) właśnie ze względu na osłony silników w dieslach trzymały przy
    tej ramie wilgoć a te korodowały, bodaj w skrajnym przypadku jest zagrożenie
    wypadkiem (urwanie wahacza) dlatego nie ma znaczenia czy auto było
    serwisowane w ASO czy nie, czy kupione w kraju czy sprowadzone etc., warto
    sprawdzić,

    brat

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: