  • Data: 2009-07-31 10:05:15
    Temat: Re: pare fotek z ksiazki
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zabawne, całkiem niedawno ktoś (zupełnie obca osoba) widząc moje
    > podejście do fotografowania też zapytał czy nie jestem przypadkiem
    > architektem. A ja jestem tylko tej architektury konsumentem. :-)

    Może kiedyś, kiedy architektura nie miała aż tak dużego wpływu na każdego
    człowieka, było łatwiej odróżnić fotografa z zacięciem architektnicznym. Teraz
    każdy w zasadzie dotyka architektury i takie domysły są pewnie łatwe.. Tak
    więc sobie wydedukowalem, gdy ktos "uklada zdjęcie z klocków", zajezdza mi
    architektem. Moze bardziej ciekawe i unikatowe jest fotografowanie wszystkiego
    co widzisz w sposób swobodny, bez komponowania tego. No tylko otoczenie jest
    juz do tego stopnia poukladane...

    > A może po prostu słaba próba kamuflażu braku treści poprzez nędzną formę?

    Podejrzewam, że autor zupelnie sie nad tym nie zastanawia. Robi naturalnie ale
    jest slaby po prostu;)

    Pozdrawiam
    Marek