  • Data: 2009-07-31 10:48:41
    Temat: Re: pare fotek z ksiazki
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Teraz

    > To "układanie z klocków" to po prostu szukanie wzoru geometrycznego,
    > zestawianie prostych plam, szukanie kontrastów i upraszczanie. Dla mnie
    > to nie ma specjalnie nic wspólnego z samą architekturą jako taką. Równie
    > dobrze można podobne zdjęcia budować z czegokolwiek.

    achitektura, projektowanie, design... itp. Nazwij jak chcesz. Dzisiejsza
    fotografia ma tym wszystkim o wiele więcej wspólnego niż fotografia kiedyś. Z
    resztą projektowanie, komptery wywierają wpływ na wszystko. Nie czujesz
    tego? "Szukanie wzoru" nazwałem architekturą bo z doświadczenia wiem, że
    architekci fotografują z reguły w sposób bardzo poukładny. A w zasadzie
    większość architektów ma styczność z fotografią.
    Może żle określiłem prolem ale sam nawet użyłeś wyrazu "budować";)

    > To w końcu naturalnie czy formalnie (cyt: przerost formy nad treścią)?
    > :-)

    w sposób naturalny wychodzi mu kwadratisch praktisch gut;) I jaki ma sens
    używanie tutaj komórki?

    Pozdrawiam
    Marek