  • Data: 2009-07-30 19:37:36
    Temat: Re: pare fotek z ksiazki
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moze. a w tym wszystkim zobaczenie czego inni nie widza, temat,
    > ujecie, szybkosc reakcji, odwaga samego bycia w danym miejscu sie juz
    > nie liczy? dobre zdjecie to nie tylko technika, ale chyba to
    > oczywistosc, a moze nie. <rs>

    W tym wypadku autor idzie jednak trochę drętwym krokiem, wykorzystująć komórkę
    do kompozycjnie ułożonych zdjęć. A do tego lepszy jest każdy inny aparat.
    Komórka jest naprawdę super. Pod względem wrażliwości, jeśli można to tak
    ująć, bije na łeb każdy inny sprzęt. W tym wypadku jednak masz kompozycje a
    dużo póżniej wrażliwość. Aktor teatralny robi te zdjęcia?... na czuja dodałbym
    jeszcze, że architekt;)
    Jest taki film "Euforia". Rosyjski, nakręcony przez reżysera teatralnego. No
    więc gra jego aktorów jest całkowicie odrealniona przez tą teatralność i
    pomimo, że trzyma się to kupy od począku do końca jest tam coś groteskowego. W
    filmie jest więcej różnych "czynników" i w gruncie rzeczy taki film się broni.
    W fotografii broni się wyłącznie wrażliwość... W Twoim linku jest przerost
    formy nad treścią;) Tak sobie myślę.

    Pozdrawiam
    Marek