  • Data: 2009-12-18 16:34:28
    Temat: Re: panoramicznie
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Dez., 11:44, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
    > moim zdaniem krytyka zupełnie nietrafiona.
    > niby dużo argumentów przeciw ale miom zdaniem mocno naciągane...

    co naciagane ?

    kazdy przedszkolak powinen to widziec i to natychmiast

    za duzo niepotrzebnego miejsca nad glowami - tam sie nic nie dzieje za
    malo pod nagami.
    zdjcie jest zle wywazone.
    Jesli waskie kadrowanie z lewej i sprawej strony - postaci jakby
    rozsadzajace ramy zdejcia , to co robi tyle wolnej nadprzestzenie w
    gornej czesci ? he ? - widzisz to ?
    Kompletnie nieptrzemyslany kadr.

    nie mam tego zdjecia przed soba i nie wiem czy je odnajde wiec pisze
    z pamieci

    zaslon gorna czes ekranu kartka papieru , nieco nad glowami , wyobraz
    sobie ze jest wiecej miejsca na dole.

    to obciecie kopyt to nie polanski tylko niechlujstwo

    i teraz cos trzeba zrobic z prawa strona .
    albo dodac tej kobiety albo ujac.

    tak jak jest , jest niechlujnie . To nie ma nic wspolnego ze swiadomym
    komponowaniem - to wynik akurat takiego przypadkowego kadru.
    dorabianie filozofii nic nie pomoze zdjeciu.

    > mi zdjęcie się podoba a czy to ucięte 1/5 kobiety wniosłoby cokolwiek
    > więcej... (rzekłbym ze takie ujęcie ma coś z Polańskiego)

    to kwestia wrazliwosci.
    tak jak jest , jest paskudnie , ja to widze.

    > i jeszcze nie zgodzę się, że galeria prezentuje wysoki poziom nawet nie
    > wszystkie linki działają...;-D

    nie pisze ze prezentuje wysoki poziom , napisalem ze sie latwo otwiera
    ( byc moze uzylem inngo slowa)
    calej nie ogladalem , tylko to zdjecie i pare stron tytulowych.