  • Data: 2009-12-19 16:30:30
    Temat: Re: panoramicznie
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Niby chcesz być wyważony i zachować ocenę dla siebie, a mimo wszystko
    > odkąd padł przytyk do Twoich panoram spłodziłeś prawie 10 postów w Tym
    > wątku ;). Niby nie chcesz a jednak nie możesz się oprzeć ;).

    mylisz sie jak zwykle.

    w tym czasie wyslalem chyba z 50 innych postow nie majacych nic
    wspolnego z panoramami.
    a wiec wysylam nie ze wzgledu na panoramy , tylko dlatego ze chce .

    w stosunku do panoram przytyk nie padl , a jedynie pare osob uzalilo
    sie ze nie potrafia otworzyc.
    dalem jedynie wskazowki jak to zrobic.
    Nie moge online przytulic , poglaskac po glowce i pocieszyc , ze sie
    nie otwieraja.

    Nie mam najmniejszego powodu do kompleksow z powodu panoram
    sferycznych , poniewaz do tej pory nikt w ramach zdjecia tygodnia ...
    lepszych nie pokazal.

    a dopoki takie nie zostana zaprezentowane , wszelkie uwagi sa biciem
    piany teoretykow-gawedziarzy.

    Jesli beda lepsze to wymienimy rzeczowe uwagi o ile taka potrzeba
    zajdzie.