  • Data: 2009-08-15 07:15:03
    Temat: Re: palnik/kuchenka na wieczkę
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sie, 21:32, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:
    > Jest pojęcie erotomana gawędziarza. Ale z konstruktorem gawędziarzem pierwszy
    > raz się spotkałem.

    Spotykać możesz się z kim chcesz, to wolny kraj. Ja przez wiele lat
    siedziałem po uszy w konstruowaniu wymienników ciepła do kotłów,
    kociołków, procesorów chemicznych do ogniw paliwowych itd. A ostatnio
    także w przenośnych, kompaktowych reaktorach chemicznych do
    wytwarzania różnych świństw, m.in. materiałów wybuchowych. Naprawdę,
    gdybym zaczął uprawiać gawędziarstwo to zebrałoby się na kawałek
    książki.
    Nikogo do niczego nie przekonuję, napisałem już że nie zamierzam
    zajmować się kuchenkami turystycznymi, ale mam kilka pomysłów. Jeśli
    ktoś jest chętny spróbować- służę pomocą. Szczególnie że Adam zapewnia
    o sukcesie rynkowym...
    Konrad