  • 21. Data: 2014-04-11 11:25:24
    Temat: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Chyba półtorego miesiąca.

    Stawiam na półtora :P

  • 22. Data: 2014-04-11 11:53:44
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 11:25:24 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Stawiam na półtora :P

    Jeśli już to pół tora.

  • 23. Data: 2014-04-11 11:55:43
    Od: "Stefko5" <f...@w...pl>

    Użytkownik "magda" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > Co zrobic dalej z tym fantem, jesli tak wlasnie bedzie?
    > Poradzcie co zrobic zeby nie dac sie wydymac.

    Wynająć prawnika od gwarancji.
    Wynająć rzeczoznawcę w zakresie akumulatorów.

  • 24. Data: 2014-04-11 11:58:36
    Od: "Stefko5" <f...@w...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Stawiam na półtora :P

    Jeśli już to pół tora.
    ---------------------------------
    Lepsze jest pół litra.

  • 25. Data: 2014-04-11 15:21:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w

    >Co to znaczy zabezpieczyc ?
    >Sprzedawca ma przyjac reklamacje, aku jedzie do producenta.
    >Tam zbadaja i dostaniesz odpowiedz. Nic wiecej nie zrobisz

    A cholera wie co sprzedawca wysle, i cholera wie jak producent
    zamierza zalatwic reklamacje.
    Najlepiej byloby aby wczesniej obejrzal ten akumulator wlasny
    rzeczoznawca ... tylko ze akumulator kosztuje 250, a wstepne ogledziny
    300 :-)

    >Jaka jest data produkcji tego akumulatora ?

    data, i typ, i numery seryjne ...

    J.

  • 26. Data: 2014-04-11 17:04:51
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 11:55:43 UTC+2 użytkownik Stefko5 napisał:
    > Użytkownik "magda" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > Wynająć prawnika od gwarancji.
    >
    > Wynająć rzeczoznawcę w zakresie akumulatorów.

    Wynająć dwóch niebanalnie wyglądających Ukraińców żeby zareklamowali akumulator.

  • 27. Data: 2014-04-11 17:56:39
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 10.04.2014 22:49, magda pisze:

    > no ale jak?
    > mam isc do rzecznika i powiedziec mu "Panie, zadzwon Pan do tego sklepu
    > bo mam padniety akumulator i czuje ze beda chcieli mnie wyslac na
    > drezwo" ???

    witam. Kupiłam akumulator, oto dowód zakupu. akumulator nie działa tak
    jak chcę, więc chciałabym dostać nowy, wolny od wad. Jaki sposób
    dociekania swoich praw w tym przypadku będzie najkorzystniejszy?

    ToMasz

  • 28. Data: 2014-04-11 22:30:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-11 11:58, Stefko5 pisze:

    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jeśli już to pół tora.
    > ---------------------------------
    > Lepsze jest pół litra.

    A dwie półlitrówki to już litr, czy nadal dwie półlitrówki?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 29. Data: 2014-04-12 10:33:26
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 22:30:43 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > A dwie półlitrówki to już litr, czy nadal dwie półlitrówki?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam.
    >

    > Adam

    Na pewno to cztery ćwiartki. To nie podlega dyskusji.

  • 30. Data: 2014-04-12 14:41:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 10 Apr 2014 12:54:33 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Na przyszłość. Akumulatory kupuje się najtańsze w marketach.

    I kupisz noname w cenie Centry/Boscha/innego dowolnego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280