  • 11. Data: 2014-04-10 22:45:57
    Temat: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
    Od: magda <o...@m...com>

    > cos sie zepsulo,

    akumulator sie zepsul. prosilam o nietrolowanie.

  • 12. Data: 2014-04-10 22:47:43
    Od: magda <o...@m...com>

    > Na przyszłość. Akumulatory kupuje się najtańsze w marketach.

    niestety w marketach nie ma akumulatorow z lewym plusem o tej pojemnosci.

  • 13. Data: 2014-04-10 22:49:20
    Od: magda <o...@m...com>

    > sugeruje - najpierw rzecznika.

    no ale jak?
    mam isc do rzecznika i powiedziec mu "Panie, zadzwon Pan do tego sklepu
    bo mam padniety akumulator i czuje ze beda chcieli mnie wyslac na
    drezwo" ???

  • 14. Data: 2014-04-10 23:13:55
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > akumulator sie zepsul. prosilam o nietrolowanie.

    Jak sie zepsul ?

  • 15. Data: 2014-04-10 23:24:01
    Od: magda <o...@m...com>

    W dniu 2014-04-10 23:13, Czesław Wiśniak pisze:

    > Jak sie zepsul ?

    stracil pojemnosc, nie przyjmuje ladowania, moze ma zwarcie zewnetrzne.
    wystarczy, czy chcesz regulke jaka zazwyczaj pisza podczas odmowy
    uznania gwarancji ?

    a w temacie masz zamiar cos sensownego napisac ? jak sie zabezpieczyc
    przed sprzedawca?

  • 16. Data: 2014-04-10 23:24:45
    Od: magda <o...@m...com>

    > zewnetrzne.

    sorki, literowka :D

  • 17. Data: 2014-04-11 08:58:34
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > uznania gwarancji ?
    >

    > a w temacie masz zamiar cos sensownego napisac ? jak sie zabezpieczyc

    Co to znaczy zabezpieczyc ?
    Sprzedawca ma przyjac reklamacje, aku jedzie do producenta.
    Tam zbadaja i dostaniesz odpowiedz.
    Nic wiecej nie zrobisz

    Jaka jest data produkcji tego akumulatora ?

  • 18. Data: 2014-04-11 09:51:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 22:45:57 UTC+2 użytkownik magda napisał:

    > akumulator sie zepsul. prosilam o nietrolowanie.

    ale nijak nie wynika to z opisu ;)

    A w temacie to ja bym zrobil dokladnie jak napisalem wczesniej i KONKRET(*) wpisal we
    wniosku reklamacyjnym, nawet dopisujac cos w syylu "moj mechanik stwierdzil, ze:" na
    wszelki wypadek, gdyby jakis kit chcieli wciskac ;)

    WS

    KONKRET to wg mnie cos typu: napiecie ladowania 13.4 do 13.65V (OK), akumulator
    stracil pojemnosc, z pomiarow wychodzi 5.5Ah

  • 19. Data: 2014-04-11 11:13:16
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 19:24:46 UTC+2 użytkownik magda napisał:
> [...]
    >
    > producentem jednak ja planuje im oddac ten akumulator, czyli tam gdzie
    >
    > kupowalam. Celowo nie podaje ani nazwy sklepu ani producenta
    >
    > akumulatora, zeby nic nie sugerowac, tudziez nie robic kwasu sklepowi
    >
    > zawczasu.
    >
    > I teraz najwazniejsze. Domyslam sie ze po 14 dniach dostane odpowiedz ze
    >
    > akumulator uszkodzony w wyniku zlej eksploatacji co bedzie bzudra.
    >
    > (prosilabym o nietrolowanie nt alternatora lub ze cos mi pobiera prad)
    >

    > Co zrobic dalej z tym fantem, jesli tak wlasnie bedzie?
    >
    > Poradzcie co zrobic zeby nie dac sie wydymac.

    Szacun że wkręciłeś na idiotyczny temat tyle osób.

  • 20. Data: 2014-04-11 11:19:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-10 19:44, Irokez pisze:

    > Ja półtorej miesiąca czekałem na wymianę

    Chyba półtorego miesiąca.

    --
    MN