eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypadl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacjiRe: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 14 Apr 2014 23:27:11 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
    References: <li6k51$g8f$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <li6vu6$41a$1@node2.news.atman.pl> <li71l8$v9d$1@node1.news.atman.pl>
    <li725j$6f8$1@node2.news.atman.pl>
    <534a661e$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <lieilb$r8r$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lieilb$r8r$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 46
    Message-ID: <534c52ac$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.225.27
    X-Trace: 1397510828 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2229 83.22.225.27:56112
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530342
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-13 19:48, magda pisze:

    >
    >
    > napisalam ze prosze o nietrolowanie o ladowaniu, podoborach pradu itp
    > poniewaz wszystko mam sprawne. zakodował ?

    A skąd to wiesz, ze auto jest sprawne?
    Bo tak sobie założyłaś i tak ma być?
    A może korzystałaś z usług wróżbitów z Ezo TV? :)


    > akumulator sie "zdupcyl" - zrozumiales?



    > akumulator kupowalam jaknamlodszy, z kodu wybitego na obudowie
    > wynikalo ze ma 3 tygodnie.
    > sklep jest w sporej sieci hurtowni w calym kraju i ma sprzedaz
    > internetową.
    >
    > czy wszelkie watpliwosci dotyczace samochodu, sklepu i akumulatora
    > rozwiazalam?

    Nie.
    Póki co to tylko piszesz jakie są Twoje pobożne życzenia.

    >
    > nie rozumiem po co mi tu piszesz pierdoly o podjezdzaniu do
    > sprawdzenia za 30zl skoro wtraznie napisalam ze wszystko jest sprawne.

    Skoro "wszystko jest sprawne" to co piep....sz o uszkodzeniu akumulatora?


    >
    > zapytalam jak sie zabezpieczyc przed wyjebka sprzedawcy wiec nie
    > rozumiem jak ma mi pomoc twoja "porada" zebym reklamowala z tyt.
    > niezgodnosci bo sprzedawca ma 14 dni na odpowiedz a jak nie odpowie to
    > reklamacja uznana. a dlaczego nie napiszesz co dalej jesli sprzedawca
    > odpowie ale reklamacji nie uzna?
    > powiem ci czemu nie napiszesz - bo nie wiesz.
    > wiec skoncz z laski swojej te swoje porady bo nikomu one nie pomoga.

    Więc kończę z laski swojej, bo widzę, że trafiłem na "betonową blond
    Madonnę" :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: