-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pacjent: e60 535d
Date: Sun, 04 Sep 2011 16:32:35 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 12
Message-ID: <j4025v$h6q$1@usenet.news.interia.pl>
References: <j3vtle$a76$1@usenet.news.interia.pl>
<4e637eb1$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
<j3vvc4$cs4$1@usenet.news.interia.pl> <j400qo$pt5$1@news.onet.pl>
<j400u4$faj$1@usenet.news.interia.pl>
<4e6389b0$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1315146751 17626 79.187.111.26 (4 Sep 2011 14:32:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Sep 2011 14:32:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.1) Gecko/20110830
Thunderbird/6.0.1
In-Reply-To: <4e6389b0$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 110904-0, 2011-09-04), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395832
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-04 16:22, to pisze:
> begin megrims
>
>> Ale tylko jak odkręcę korek. Jak jest zakręcony, to cisza.
>
> Moim zdaniem to raczej nie panewka, to by waliło cały czas. Pierścienie
> oczywiście warto sprawdzić po zrzuceniu głowicy. Obawiam się tylko, czy w
> przypadku uszkodzonych pierścieni naprawa byłaby opłacalna.
>
Co do znikającego oleju to nic się nie zmieniło. Dolewam 1 litr
na 30.000 km
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.11 18:11 to
- 04.09.11 19:23 Kuba \(aka cita\)
- 04.09.11 21:36 to
- 04.09.11 21:45 Kuba \(aka cita\)
- 04.09.11 22:06 DoQ
- 04.09.11 22:12 Kuba \(aka cita\)
- 05.09.11 09:48 Vlad The Ripper
- 05.09.11 10:02 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 05.09.11 13:51 Pabl_o
- 05.09.11 14:48 mleko
- 05.09.11 18:58 Kuba \(aka cita\)
- 05.09.11 20:36 megrims
- 07.09.11 08:28 Bartek
- 07.09.11 20:21 megrims
- 08.09.11 00:58 neoniusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A