  • Data: 2011-09-07 08:28:43
    Temat: Re: pacjent: e60 535d
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j434sa$f9b$1@usenet.news.interia.pl...

    > Jutro rano jadę do mechanika. Podzielę się z Wami
    > jego spostrzeżeniami

    nie wiem czy cie pociesze,
    ale sprawdziłem w 2 e60 i stuki są identyczne.
    jedno co to z tym dymem może troche jak by mniej, ale to ciężko porownać na
    podstawie filmiku,

    oba auta mają przejechane ponad 200.000

    mnnie to tak stuka jak ny nie mechanicznie, tylko wlasnie olejowo, albo
    poprostu pluska jak by...;) identycznie jak na filmiku. z tym że mowie,
    raczej nie jak uszkodzona panewka czy element stukajacy.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lybra 2.4 JTD