  • 11. Data: 2009-07-13 06:01:17
    Temat: Re: [ot] Dodatki do FF
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Zrobiłem sobie, ale głupie to, bo działa po załadowaniu strony. Poza tym
    > nie zawsze (trzeba uwzględnić wszystkie przypadki składni) i jest
    > popieprzone w archiwizacji (praktycznie trzeba profile wklejać z txt,
    > import skryptów nic nie daje).
    > Przydałoby się coś związanego ściślej z przeglądarką.

    Co znaczy ściślej? :)

    d.

  • 12. Data: 2009-07-13 06:28:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:

    > Co znaczy ściślej? :)

    Wymiana fontów w locie (podczas wysyłania na ekran), a nie po analizie
    załadowanej strony. Tak sprzętowe jak skalowanie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-07-13 08:27:22
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    > flash-bg.png w pliku flashkiller.jar - wyszukaj go, bo się tworzy w
    > katalogu o losowej nazwie (w profilu ff).
    > Dobrać się można np. Total Commanderem, traktuje jary jak zipy.

    Heh, dziala, dzieki :) A wiesz jak pozbyc sie niebieskiej przerywanej
    obwodki wokol miejsc gdzie byl flash? Sa tam jakies cssy ale selektora za to
    odpowiedzialnego nie moge namierzyc...

    ABS

  • 14. Data: 2009-07-13 08:37:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    abs pisze:
    > Heh, dziala, dzieki :) A wiesz jak pozbyc sie niebieskiej przerywanej
    > obwodki wokol miejsc gdzie byl flash? Sa tam jakies cssy ale selektora za to
    > odpowiedzialnego nie moge namierzyc...

    Trzeba pewnie szukać dokładniej. Ale ja wysiadam :)
    Ciekawe, czy ktoś jeszcze potrafi to wszystko opanować (składnię), tak
    dokładnie od a do z...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /sąd uznał, że nawet jeżeli nie wykazano szkodliwości to wystarczą same
    obawy/

  • 15. Data: 2009-07-13 08:50:46
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    > Trzeba pewnie szukać dokładniej. Ale ja wysiadam :)
    > Ciekawe, czy ktoś jeszcze potrafi to wszystko opanować (składnię), tak
    > dokładnie od a do z...

    Ha, mam :) content\flashkiller.js -> wyszukaj 'dashed'. Zmienilem na 0px
    blue dashed i gra :)

    Pozdr,
    ABS

  • 16. Data: 2009-07-13 09:34:01
    Od: Marx <M...@n...com>

    1)PreferencesToolbar zalatwia praktycznie wszystko.
    http://prefbar.mozdev.org/
    Do tego jest jeszcze fajny button do sciagniecia osobno, ktory pokazuje
    tylko obrazki z biezacego serwera, a reszte wycina (na allegro to trzeba
    wylaczac)
    Aktualnie uzywam jeszcze kilka innych dodatkow z tej dziedziny:
    2)AdBlock z subskrypcjami zagranicznymi i polskimi + Adblock Plus:
    Element Hiding Helper
    3)ImgLikeOpera: http://imglikeopera.mozdev.org/
    Domyslnie moze nie ladowac obrazkow wcale, dopiero po kliknieciu je
    dociagnie (wybrany lub wszystkie), albo pokazuje tylko z cache
    4)RIP http://rip.mozdev.org/ - jak adblockiem ciezko zdefiniowac, lub
    jest skrypt jak na optyczne probojacy wykrywac adblocka
    5)spoza firefoxa mam jeszcze privoxy, ktory obcina takze czesc reklam

    Taki arsenal pozwala wyciac 99% reklam i innych popupow

    Marx

  • 17. Data: 2009-07-13 16:36:08
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Wymiana fontów w locie (podczas wysyłania na ekran), a nie po analizie
    > załadowanej strony. Tak sprzętowe jak skalowanie.

    Zastanów się czy wbudowana w firefoksa opcja Ci wystarczy (albo czy nie
    wyłaczy za dużo) - nazywa się to zdaje się "używaj moich kolorów i
    czcionek". Jak tak to chyba był dodatek o nazwie "config tool" - do
    szybkiego włączania, wyłączania zadanych opcji.
    Jak to Ci nie wystarczy, to nie wiem czy jest coś gotowego, ale taki
    guziczek znów taka wielka magia napisać nie jest :)

    d :)

  • 18. Data: 2009-07-13 17:11:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
> [...]
    > czcionek". Jak tak to chyba był dodatek o nazwie "config tool" - do
    > szybkiego włączania, wyłączania zadanych opcji.

    No właśnie, bo mi wystarczy w zupełności tylko trzeba przechodzić przez
    menu. Spróbuję jakiegoś skrótu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kobiet się nie rozumie, kobiety się odgaduje/

  • 19. Data: 2009-07-13 20:32:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > Do tego jest jeszcze fajny button do sciagniecia osobno, ktory pokazuje
    > tylko obrazki z biezacego serwera, a reszte wycina (na allegro to trzeba

    Uff, godzina zabaw i jest super. Zrobiłem sobie set, wyłączanie po
    kolei: czcionek, kolorów, js, obrazów, animacji i flasha. Do tego
    Adblock i nic więcej nie trzeba. Zatem wcześniejsze propozycje poszły w
    niepamięć.
    Jest tam myk jeszcze do pobrania, otwiera każdy link w bieżącym
    oknie/zakładce. Raz się ustawia i zapomina.

    Potraktowałem potem całą poustawianą kompilację (z flashplayerem)
    Thinapppem i jest superszybki firefox w postaci jednego pliku exe,
    oczywiście z możliwością przenoszenia i pracy z pendrive.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda i ibooka/