  • 1. Data: 2009-07-11 10:48:49
    Temat: CeWe Fotoksiazka ?
    Od: "miotla" <m...@w...pl>

    Zna ktoś CeWe Fotoksiążke ?
    http://www.odbitki.fotojoker.pl/zamow-cewe-fotoksiaz
    ke.html
    chciał bym uzyskać Wasze opinie na ten temat
    i czy te fotki nie wyglądają jak z "tanich gazet" itd..
    miotla
    http://rajdy.interecho.com/

  • 2. Data: 2009-07-11 10:58:21
    Temat: Re: CeWe Fotoksiazka ?
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    miotla <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    ke.html
    > chciał bym uzyskać Wasze opinie na ten temat
    > i czy te fotki nie wyglądają jak z "tanich gazet" itd..

    Jakość nienajgorsza. Zdjęcia jednak wyglądają lepiej, zwłaszcza z bliska.
    Przyjrzyj się jeśli możesz w jakimś salonie fotojokera - mają wyłożone
    przykładowe książki.

    Maciej

  • 3. Data: 2009-07-11 16:32:32
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Matt <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]

    A odpowiadając na pytanie :-), to jakość nie jest jak z tanich gazet, ale
    raczej jak z albumu fotograficznego, ale może nie za 200 zł, tylko gdzieś tak
    za trochę mniej niż połowę tej ceny. No generalnie cudów nie możesz oczekiwać,
    ale to fajna pamiątka, jakość nienajgorsza, niektórzy fotografowie widziałem
    że robią jako albumy ślubne na przykład.

    Maciej

  • 4. Data: 2009-07-12 14:24:16
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

> [...]
    > ale to fajna pamiątka, jakość nienajgorsza, niektórzy fotografowie widziałem
    > że robią jako albumy ślubne na przykład.
    a jak to się ma do blurba?

  • 5. Data: 2009-07-12 17:14:25
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Antek Mysliborski" <a...@g...com> wrote:

    > a jak to się ma do blurba?

    http://zawsze-kwadrat.pl/2009/06/jak-zrobic-album-fo
    tograficzny/

    [mr.]

  • 6. Data: 2009-07-12 18:56:00
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Mariusz [mr.] <l...@i...wp.pl> napisał(a):

    > http://zawsze-kwadrat.pl/2009/06/jak-zrobic-album-fo
    tograficzny/

    Nie wiem, co masz na myśli, ale ostatnio fotojoker wprowadził nowy rodzaj
    papieru w książkach Cewe - papier fotograficzny. Jak wyglądają zdjęcia na nim,
    nie wiem, bo nie miałem okazji zobaczyć. Podejrzewam, że jakość jest lepsza
    niż w zwykłych fotoksiążkach, bo za ten papier trzeba doodatkowo dopłacić. Co
    do zwykłych książek, to jakość jest taka jak w magazynach kolorowych typu
    Logo, Cosmopolitan itp. Ogólnie do zniesienia, aczkolwiek zdjęcia są lepszej
    jakości. Tylko że w przypadku cewe fotoksiążki masz do czynienia z gotową
    książką, z podpisami itp. Ogólnie nie żałuję, że kupilem, niedługo daję drugą
    do zrobienia :-)

    Maciej

  • 7. Data: 2009-07-14 14:09:52
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    miotla pisze:
> [...]
    ke.html
    > chciał bym uzyskać Wasze opinie na ten temat
    > i czy te fotki nie wyglądają jak z "tanich gazet" itd..

    może jeszcze takie rozwiązanie http://fotopolis.pl/index.php?n=8250

    Pozdrawiam.
    Bartko.