  • 1. Data: 2009-07-11 09:43:53
    Temat: [Gdzie] Długi pasek do lustrzanki
    Od: Jan Szkudliński <r...@g...pl>

    Szanowni Grupowicze,

    szykuje mi się wyjazd wakacyjny, i chciałem sprawić sobie do K100d długi
    pasek, dzięki któremu mógłbym sobie go przewiesić przez ramię, zamiast
    nosić wyłącznie na szyi. Niestety, oryginalny pasek nie pozwala na to,
    jestem dość wysoki. W ofertach sklepów trudno czasami zorientować się,
    jak długi jest dany pasek. Czy ktoś wie może, który z dostępnych na
    rynku pasków jest najdłuższy?

    Pozdrowienia,

    Jan Szkudliński

  • 2. Data: 2009-07-11 14:19:45
    Temat: Re: [Gdzie] Długi pasek do lustrzanki
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Szkudliński" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestem dość wysoki. W ofertach sklepów trudno czasami zorientować się, jak
    > długi jest dany pasek. Czy ktoś wie może, który z dostępnych na rynku
    ***
    120 cm http://www.matin.com.pl/?stronka=produkt&id=437

  • 3. Data: 2009-07-11 22:31:05
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > 120 cm http://www.matin.com.pl/?stronka=produkt&id=437

    LowePro... nie pamietam co, ale ma taki sprytny pojemnik na dwa Ceefy.
    Najczesciej nosze aparat albo na ramieniu (nisko) albo na plecach przez ramie
    :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2009-07-12 15:59:54
    Od: Jan Szkudliński <r...@g...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > LowePro... nie pamietam co, ale ma taki sprytny pojemnik na dwa Ceefy.
    > Najczesciej nosze aparat albo na ramieniu (nisko) albo na plecach przez
    > ramie :-)

    Widziałem oferty Lowepro, ale paski wydają się niewiele dłuższe od
    firmowego - zwykle mają ok. 105-110 cm. Ja niestety mam 192 cm wzrostu,
    i przewieszanie aparatu na plecy na pasku o takiej długości może być
    nieco kłopotliwe.

    Spróbuję chyba z tymi Matin, o tym droższym piszą, że może sięgać nawet
    150 cm. powinno starczyć.

    Pozdrowienia

    JSz

  • 5. Data: 2009-07-12 16:42:20
    Od: "Gil" <g...@g...pl>

    Jan Szkudliński <r...@g...pl> napisał(a):

    > Spróbuję chyba z tymi Matin, o tym droższym piszą, że może sięgać nawet
    > 150 cm. powinno starczyć.
    >
    > Pozdrowienia
    >
    > JSz

    Jakbys nie dał rady w Posce to się nie przejmuj. Nie wiem gdzie wyjazd ale
    zwykle bylejakie sklepiki fotograficzne na Dalekim, Bliskim Wschodzie i na
    południu Europy mają wypas wszystkiego rodzaju pasków, tripodów ,
    nieoficjalnych wyzwalaczy migawki do wszystkiego. Im bliżej do Dubaju tym
    większa szansa na kupienie coś ciekawego.

  • 6. Data: 2009-07-12 16:47:13
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@g...pl>

    Ja tez mialem ten problem.
    Takie dlugie paski okolo 150cm to niestety tylko na Florydzie znalazlem.
    Mozna zamowic a po tygodniu dojda.
    Uzywam ich ciagle z dwoma korpusami.
    Tutaj strona:
    http://www.upstrap-pro.com/

    A tutaj model ktory posiadam SLR-classic
    http://upstrap-pro.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen
    =PROD&Product_Code=SLRC

    Pozdrawiam
    www.szwajkowski.pl

  • 7. Data: 2009-07-16 07:37:17
    Od: Jan Szkudliński <r...@g...pl>

    tramp pisze:

    > 120 cm http://www.matin.com.pl/?stronka=produkt&id=437

    Dzięki za pomoc, pasek Matin (ten z możliwością odpięcia) dotarł i jest
    wystarczająco długi :D.

    Pozdrowienia,

    JSz

  • 8. Data: 2009-07-16 12:29:16
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Dzięki za pomoc, pasek Matin (ten z możliwością odpięcia) dotarł i
    > jest wystarczająco długi :D.

    Cieszymy się!*

    Pozdrawiam,

    *Grupa pl.rec.foto poleca noszenia aparatu na plecach/prze ramię ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327