  • 1. Data: 2009-07-11 09:58:35
    Temat: Internetowy fotolab z płatnością kartą
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Chciałbym zrobić około 200 odbitek 15x10cm na jakimś przyzwoitym,
    matowym papierze.
    Rozdzielczość 3040x2024, czyli około 200dpi.

    Albo internetowy fotolab, albo gdzieś w trójmieście stacjonarnie.

    Chodzi o to żeby jakość była przyzwoita, cena nie była za wysoka i żeby
    dało się zapłacić kartą.

    W sumie temat częsty, ale w najczęściej polecanych na grupie labach nie
    widzę niestety możliwości płacenia kartą.

  • 2. Data: 2009-07-11 10:35:23
    Temat: Re: Internetowy fotolab z płatnością kartą
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Chciałbym zrobić około 200 odbitek 15x10cm na jakimś przyzwoitym,
    > matowym papierze.
    > Rozdzielczość 3040x2024, czyli około 200dpi.

    to nie wyjdzie 200dpi :P

  • 3. Data: 2009-07-11 10:59:05
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "osiek" <o...@g...pl> wrote in message

    > to nie wyjdzie 200dpi :P

    200dpc ;)

  • 4. Data: 2009-07-11 11:15:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    osiek pisze:

    > to nie wyjdzie 200dpi :P

    Słusznie :)

  • 5. Data: 2009-07-11 12:55:07
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-11 11:58:35 +0200, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> said:

    > Chciałbym zrobić około 200 odbitek 15x10cm na jakimś przyzwoitym,
    > matowym papierze.
    > Rozdzielczość 3040x2024, czyli około 200dpi.
    500 dpi.
    Lab i tak Ci to przeskaluje na w najlepszym razie 400 dpi, a i do 200
    mogą zjechać.

> [...]
    > W sumie temat częsty, ale w najczęściej polecanych na grupie labach nie
    > widzę niestety możliwości płacenia kartą.

    Niestety na to pytanie Ci nie odpowiem. Ja wysyłam do Tychów do
    Fotonetu. Ale oni wysyłają za pobraniem, ewentualnie do odbioru w
    wybranych punktach kolektorskich.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-07-11 14:17:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Jul 2009, Tomasz Pyra wrote:

    > W sumie temat częsty, ale w najczęściej polecanych na grupie labach nie widzę
    > niestety możliwości płacenia kartą.

    Z czystej ciekawości - a dlaczego nie chcesz normalnie zapłacić
    przelewem?

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-07-11 14:53:54
    Od: mt <t...@i...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Chciałbym zrobić około 200 odbitek 15x10cm na jakimś przyzwoitym,
    > matowym papierze.
    > Rozdzielczość 3040x2024, czyli około 200dpi.
    >
    > Albo internetowy fotolab, albo gdzieś w trójmieście stacjonarnie.

    Ankara.

    --
    marcin

  • 8. Data: 2009-07-12 06:30:25
    Od: Marx <M...@n...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Z czystej ciekawości - a dlaczego nie chcesz normalnie zapłacić
    > przelewem?

    karta sluzbowa? ;)
    Marx

  • 9. Data: 2009-07-12 06:35:59
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > 500 dpi.
    > Lab i tak Ci to przeskaluje na w najlepszym razie 400 dpi, a i do 200 mogą
> [...]

    Muszę cię zmartwić najnowsza maszyna Kodaka Noritsu seria QSS-37HD oferuje
    640dpi :)
    Oczywiście specjalny papier będzie dopiero po wakacjach ale możliwości są.

    JDJ

  • 10. Data: 2009-07-12 10:18:51
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    > W sumie temat częsty, ale w najczęściej polecanych na grupie labach nie
    > widzę niestety możliwości płacenia kartą.

    Zdaje się, że jest taka możliwość w superfoto.pl
    (mają na dole strony loga visy, mastercard i w ogóle polcardu)
    Jakość wydruku jest bardzo dobra, ale najlepsza będzie na papierze
    "perłowym", chociaż matowy owszem również jest do wyboru.

    d.