  • 1. Data: 2009-07-11 13:22:12
    Temat: [pyt]obrot zdjecia - program
    Od: janik <j...@p...fm>

    Witam
    jakie programy umozliwiaja bardziej precyzyjny obrot zdjecia niz PS
    (PS umozliwia tylko "skok" o 1 stopien) - programy darmowe lub platne.
    dzieki i zpodrawiam

  • 2. Data: 2009-07-11 13:35:12
    Temat: Re: [pyt]obrot zdjecia - program
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    janik wrote:
    > jakie programy umozliwiaja bardziej precyzyjny obrot zdjecia niz PS
    > (PS umozliwia tylko "skok" o 1 stopien) - programy darmowe lub platne.

    IrfanView oczywiscie. Precyzja rzedu setnych czesci stopnia (byc moze
    wiecej) i calkiem niezle algorytmy interpolacji.

    k,

  • 3. Data: 2009-07-11 13:37:48
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-11 15:22:12 +0200, janik <j...@p...fm> said:

    > Witam
    > jakie programy umozliwiaja bardziej precyzyjny obrot zdjecia niz PS
    > (PS umozliwia tylko "skok" o 1 stopien) - programy darmowe lub platne.
    > dzieki i zpodrawiam

    PS umożliwia wpisanie 0,01°
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-07-11 15:05:12
    Temat: Re: obrot zdjecia - program
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 11 Lip, 15:37, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > PS umożliwia wpisanie 0,01°

    > Pozdrawiam

    Photoimpact rowniez, mozna wpisac 0,03 naprzyklad.
    StaM

  • 5. Data: 2009-07-11 15:50:54
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-11 15:37:48 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > PS umożliwia wpisanie 0,01°

    Bywa za mało. A tak naprawdę w 99,5% przypadków wpisywanie wartości
    numerycznych jest bez większego sensu.

    de Fresz

  • 6. Data: 2009-07-11 16:35:28
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-11 17:50:54 +0200, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Bywa za mało. A tak naprawdę w 99,5% przypadków wpisywanie wartości
    > numerycznych jest bez większego sensu.

    Ja tylko zaprzeczyłem tezie 1°. Nie potrzebowałem też nigdy dokładniej
    niż 1/100. Mi numerki wpisuje narzędzie ruler tool "I".

  • 7. Data: 2009-07-11 20:57:56
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    Użytkownik <q...@g...com> napisał:

    > PS umożliwia wpisanie 0,01°
    >[...]
    >Photoimpact rowniez, mozna wpisac 0,03 naprzyklad.
    >[...]

    Ale... po co w ogóle wpisywać? Zaznaczasz na zdjęciu linię, która ma być
    pozioma lub pionowa i Photoimpact obraca zdjęcie tak, żeby była. Photoshopa
    nie używam, ale przypuszczam, ze też ma podobną funkcję.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2009-07-12 09:17:54
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 11 Lip, 22:57, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

> [...]
    > pozioma lub pionowa i Photoimpact obraca zdjęcie tak, żeby była. Photoshopa
    > nie używam, ale przypuszczam, ze też ma podobną funkcję.

    Zgadza sie, tez uzywam i jedno i drugie.
    Pozdrawiam StaM

  • 9. Data: 2009-07-12 09:58:02
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-11 18:35:28 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > Ja tylko zaprzeczyłem tezie 1°. Nie potrzebowałem też nigdy dokładniej
    > niż 1/100.

    A żeby było śmieszniej, przy obracaniu warstw najmniejszą wykonalną
    wartością jest 0,05. Ale dokument można obrócić o 0,01.

    > Mi numerki wpisuje narzędzie ruler tool "I".

    A ja zazwyczaj wolę kręcić z ręki warstwami.

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-07-14 04:59:02
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 11 Jul 2009 17:50:54 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >Bywa za mało. A tak naprawdę w 99,5% przypadków wpisywanie wartości
    >numerycznych jest bez większego sensu.

    nie trzeba zawsze wpisywac. mozna przeciez uzyc linijki. <rs>