  • 1. Data: 2009-07-11 14:39:13
    Temat: [ot] Dodatki do FF
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zupełnie nie na temat, ale może się przyda komuś, a testować tysięcy
    pluginów nie mam siły. Szukam następujących wtyczek do Firefoxa:
    a) Ikonka, która włącza i wyłącza globalnie flasha na stronie - bez
    bajerów - pstryk - działa, pstryk - nie działa. Noscript zatem odpada.
    b) To samo z obrazkami.
    c) Ikonka, która wymusi wszędzie własną, zdefiniowaną czcionkę i
    najlepiej coś podobnego wymuszającego własny styl.
    Z góry dzięki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-07-11 15:26:34
    Temat: Re: [ot] Dodatki do FF
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 16:39:13 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > a) Ikonka, która włącza i wyłącza globalnie flasha na stronie - bez
    > bajerów - pstryk - działa, pstryk - nie działa. Noscript zatem odpada.

    Może flashblock?

    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/433

    Albo Flash Killer

    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/5842

    > b) To samo z obrazkami.

    Image Show-Hide

    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/232?appl
    ication=firefox&id=232

    > c) Ikonka, która wymusi wszędzie własną, zdefiniowaną czcionkę i
    > najlepiej coś podobnego wymuszającego własny styl.
    > Z góry dzięki.

    A tu już nie wiem...

  • 3. Data: 2009-07-11 15:48:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Albo Flash Killer
    > https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/5842

    To fajne, bo nie trzeba odświeżać strony - flaszki znikają natychmiast.
    Wkurzał mnie wzorek rozpraszający w miejscach, gdzie były animacje, ale
    wystarczy podmienić png z jara na przezroczystego i jest super.

    > Image Show-Hide
    > https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/232?appl
    ication=firefox&id=232

    Dzięki, działa :)

    > A tu już nie wiem...

    No właśnie, a wszystko jest w menu tylko trzeba się naklikać.
    Może ktoś wie jak wymusić styl własny (z zakresie kolor czcionek i tła i
    wymiar/rodzaj czcionek).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lepiej mieć dwa złote niż złotówkę, a jeszcze lepiej mieć dwa pięćdziesiąt/

  • 4. Data: 2009-07-11 15:52:36
    Od: Fikander <a...@g...com.hahaha>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 16:39:13 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > c) Ikonka, która wymusi wszędzie własną, zdefiniowaną czcionkę i
    > najlepiej coś podobnego wymuszającego własny styl.

    Stylish?

    --
    F?A??

  • 5. Data: 2009-07-11 19:54:56
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    To ja się podepnę.
    Czy jest coś co blokuje flashe dla zadanych lokalizacji nie blokując
    wszystkich pozostałych? Bo flashblock ma tylko białą listę.

  • 6. Data: 2009-07-12 01:13:49
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    m0w wrote:
    > To ja się podepnę.
    > Czy jest coś co blokuje flashe dla zadanych lokalizacji nie blokując
    > wszystkich pozostałych? Bo flashblock ma tylko białą listę.

    Adblock.

    d.

  • 7. Data: 2009-07-12 01:18:39
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > c) Ikonka, która wymusi wszędzie własną, zdefiniowaną czcionkę i
    > najlepiej coś podobnego wymuszającego własny styl.

    Wszędzie = ?
    Greasemonkey, czy jakoś tak.. i dalej dowolne skrypty operujące na DOM.
    Jak coś niewielkiego to nawet rozszerzeń nie trzeba.

    d.

  • 8. Data: 2009-07-13 05:33:51
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    > To fajne, bo nie trzeba odświeżać strony - flaszki znikają natychmiast.
    > Wkurzał mnie wzorek rozpraszający w miejscach, gdzie były animacje, ale
    > wystarczy podmienić png z jara na przezroczystego i jest super.

    Gdzie ten jar i jak sie do niego dobrac?

    Pozdrowienia,
    ABS

  • 9. Data: 2009-07-13 05:53:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    abs pisze:
    > Gdzie ten jar i jak sie do niego dobrac?

    flash-bg.png w pliku flashkiller.jar - wyszukaj go, bo się tworzy w
    katalogu o losowej nazwie (w profilu ff).
    Dobrać się można np. Total Commanderem, traktuje jary jak zipy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/

  • 10. Data: 2009-07-13 05:55:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > Greasemonkey, czy jakoś tak.. i dalej dowolne skrypty operujące na DOM.
    > Jak coś niewielkiego to nawet rozszerzeń nie trzeba.

    Zrobiłem sobie, ale głupie to, bo działa po załadowaniu strony. Poza tym
    nie zawsze (trzeba uwzględnić wszystkie przypadki składni) i jest
    popieprzone w archiwizacji (praktycznie trzeba profile wklejać z txt,
    import skryptów nic nie daje).
    Przydałoby się coś związanego ściślej z przeglądarką.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../