eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.poliposzustwo (?!?!)Re: oszustwo (?!?!)
  • Data: 2002-09-18 09:02:33
    Temat: Re: oszustwo (?!?!)
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zbigniew Sikora napisał(a), dnia 2002.09.17 16:43:

    > "dziwne ograniczenia" mają na celu umożliwienie normalnego funkcjonowanie
    > łącz. U mnie zostały wprowadzone po interwencjach klientów mających kłopoty
    > np. z wysyłaniem maili ponieważ ICH łącza dostępowe były w kierunku
    > "upstream" wysycone w 100% ruchem P2P.

    Internet i sposoby jego użytkowania zmieniają się, zresztą zawsze tak
    było. ISP muszą się do tego dostosować. Jeśli nie mogą albo nie chcą, to
    powinni przynajmniej jasno informować, że blokują (nieładnie!) lub
    limitują (już lepiej) pasmo dla takich czy innych usług.

    Tyle że notorycznie nie chce się ludziom konfigurować limitowania, bo
    prościej jest porty wyblokować. I to jest lamerstwo.

    > Jeden z marketów korzystający z łącza dla potrzeb publicznego dostepu do
    > Internetu na stoisku komputerowym zażyczył sobie filtrowania przez nas
    > zawartości pod kątem m.in. pornografii. To też przykład
    > "niepełnowartościowego" dostępu na życzenie klienta.

    Na życzenie klienta - to co innego. Jak klient sobie życzy, to nie ma
    problemu.

    >> i nalezy ich unikac jesli chce sie korzystac z p2p
    >
    > Baba z wozu - koniom lżej.

    To może w ogóle nie brać tej baby na wóz? Od razu klientom powidzieć "na
    naszym dostępie nie ma P2P"?

    [...]

    >> Male sklepiki padaja bo korzystaja z hurtowni miast kupowac od
    >> producentow, tak wiec czemu mali providerzy (jako firmy a nie jako
    >> osiedlowki nie posiadajace kosztów) nie maja padac ???
    >
    > A słyszałeś o pojęciu wartości dodanej (nie w ujęciu marksistowskim ;-) ? To
    > ona właśnie sprawia, że mały/średni provider jest lepszym partnerem niż
    > telekom.
    > Zauważ, że nasza dyskusja dotyczy tylko pewnego segmentu rynku:
    > sfrustrowanych klientów sieci osiedlowych. To ich zdanie jest podstawą
    > wygłaszanych przez Ciebie sądów i prognoz. Biada providerom opierającym na
    > nich swoją egzystencję.
    > Ci, którzy świadczą usługi głównie klientom komercyjnym mogą spać spokojnie.

    Chyba że spróbują traktować tych klientów tak jak indywidualnych...
    wtedy się mogą przejechać.


    --
    I think I'm a clone now /---------------R-E-K-L-A-M-A-----------------
    there's always two of me | Ukulturalnij się! Zaprasza www.filharmonia.pl
    just-a hanging around | oraz teatry www.eBilet.pl - dla zamiejscowych
    (Al Yankovic) | rezerwacje pokoi w www.mHotel.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: