  • Data: 2002-09-24 14:12:34
    Temat: Re: oszustwo (?!?!)
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Sep 2002 16:38:31 +0000 (UTC), "Zbigniew Sikora"
    <z...@h...net.pl> wrote:

    > No to powiem Ci tak:
    > nie wiem jak Ty, ale ja w takim świecie, gdzie był jeden DUŻY operator parę
    > lat przeżyłem. I dziekuję uprzejmie za więcej...
    > A szlag go trafił tylko dlatego, że wypadkowa poglądów ludzi była inna niż
    > prezentowana w tej chwili przez Ciebie.

    Alez ja nie mówie że jestem zwolennikiem jednego dużego operatora, ale
    dużych operatorów (kilku) posiadających własną sieć szkieletową w
    postaci kabli ŚWIATŁOWODOWYCH na skale OGÓLNOKRAJOWĄ

    Mali mają racje bytu tylko i wyłącznie dlatego, że posiadacze sieci
    szkieletowych nei kwapią się do świadczenia usług, marzy im się
    jedynie klientela za minimum 10kPLN/mies (vide TelEnergo). Gdyby
    chcieli to już w tym momencie po małych nie byłoby śladu, a tak to
    obserwujemy powolne dogorywanie małych których los jest i tak
    przesądzony

    jakie pieniądze ???

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018