  • Data: 2002-09-13 12:53:23
    Temat: Re: oszustwo (?!?!)
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "futszaK" <f...@W...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:135nnu88m91a2vsd6emvgvslplqbs6gg8r@4ax.com...

    > tiaaaaa, ale user powie ze uzywa kazyyy do przewalania zdjec z wakacji
    > u cioci i coooo ????

    Ale co, komu powie ???
    Przecież ja już napisałem, że nie chodzi mi udowadnianie czegokolwiek, tylko
    o to, że zanim zacznie się kogoś oskarżać wypadałoby popatrzeć w lustro.
    Ze wspomnianego przeze mnie maila p.Sergiusza Pawłowicza reprezentującego -
    jak rozumiem - poglądy użytkowników P2P, który dostałem na priva wynikało -
    ni mniej, ni więcej - tylko, że providerzy stosujący priorytetyzację ruchu
    są złodziejami.

    > alez oczywiscie, z tym ze zapotrzebowanie na ruch sie zmienia. Tak jak
    > explozja Internetu spowodowalo zmianie sposobu obciazenia komutowanej
    > sieci telefonicznej, tak obecnie explozja p2p powoduje zmiane
    > statystyk obciazenia sieci szkieletowej.

    "zmianę statystyk obciążenia" :-). Za Gierka było określenie "regulacja
    cen". Wzrośnie, po prostu, i to bardzo.
    O co naprawdę chodzi - ano o to, że nagle abonenci, doszli do wniosku, że
    chcą mieć gwarancję całego dostepnego pasma. MUSI to skutkować albo zmianą
    cen, albo wprowadzeniem mechanizmów regulacji ruchu.

    > Slabszy operator to ten, ktory nie jest w stanie rozbudowywac sieci
    > szkieletowej proporcjonalnie do zapotrzebowania/nie posiada wlasnej
    > sieci szkieletowej.
    > Sytuacja na rynku sie zmienia, z tym nalezy sie pogodzic. Slabsi
    > wypadaja (zmieniaja branze) i nikt kto jest obecnie providerem nie
    > musi byc do konca zycia providerem.

    Rzuć okiem na parametry oferowane na łączach abonenckich przez dużych
    telekomów na świecie.
    Rzuć też okiem na ich zadłużenie: France Telecom - ponad 70 miliardów Euro,
    Deutsche Telecom - ponad 67 miliardów.
    Rozbudowywać swoje sieci może każdy, kto tylko ma odpowiednią siłę
    przekonywania. U nas też była taka firma, która miała i dobre łącza i
    szkielet. Znasz aktualny adres ?

    > ostatnia mila zostanie udostepniona wczesniej niz Ci sie wydaje, przez
    > nia wejdzie TelEnergo/NOM ze swoja, wysoce wydajna siecia szkieletowa
    > ktora dociera na kazde zadupie

    Widzę, że uwielbiasz wielkich, a małych masz w pogardzie.
    Wyobraź sobie, że na udostępnienie ostatniej mili na normalnych warunkach
    czekam z niecierpliwością. Nie musiałbym płacić za druty tyle ile mój
    monopolistyczny konkurent bierze za kompletną usługę :-/

    Z#