  • Data: 2011-12-10 13:38:33
    Temat: Re: ostatnie CRT
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co prawda odkad LCD potanialy to nie bardzo widze na to sens, a dodatkowa
    > cyfryzacja emisji dodatkowo go zmniejsza - ale wszystko kwestia ceny i
    > gustu.

    po pół roku patrzenia w LED 32" mam dość, przydał by się nowy 29" CRT
    4:3, (21" to za mało), tak idealnym rozwiązaniem była by plazma ale z
    jakiegoś niezrozumiałego powodu panasonik upadł na głowę i co roku
    zwiększa minimalną przekątną produkcji ekranów (kiedyś można było kupić
    32", później były tylko 37" w górę a teraz to już minimum 42")