eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyoslona przecisloneczna na szybe (przyklejana) gdzie mozna dostac? › Re: oslona przecisloneczna na szybe (przyklejana) gdzie mozna dostac?
  • Data: 2011-07-31 22:05:43
    Temat: Re: oslona przecisloneczna na szybe (przyklejana) gdzie mozna dostac?
    Od: "KM" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "karbar" <k...@w...pl> wrote in message
    news:j13sv9$kuq$1@node2.news.atman.pl...

    > Chodzi o coś takiego?
    >
    > -
    > http://allegro.pl/folia-przeciwsloneczna-na-szybe-34
    x43-cm-61445-i1737771516.html

    > -
    > http://allegro.pl/oslona-przeciwsloneczna-roleta-fol
    ia-na-szybe-okno-i1743958755.html

    > Czy są osoby, które tego używają? Na ile to się sprawdza? Czy są dostępne
    > większe arkusze tego typu (żeby dociąć na rozmiar całej bocznej szyby?
    > Opcja przywierania na zasadzie elektrostatyczności i możliwość zdejmowania
    > i ponownego zakładania do mnie przemawia.

    Takie folie byly niedawno w biedroce po 4.99zl/szt. Byc moze zostaly jakies
    koncowki promocyjne w lokalnych biedronkach....
    A sprawuje sie to fajnie, nie jest za ciemno w srodku a dosyc dobrze
    ogranicza promienie sloneczne. No i cena tez dosyc atrakcyjna.

    Pozdrawiam
    KM