  • 1. Data: 2011-07-31 09:24:46
    Temat: oslona przecisloneczna na szybe (przyklejana) gdzie mozna dostac?
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Prosze o porade gdzie mozna zakupic mate przecisloneczna na szybe?
    Chodzi konkretnie o model bez przyssawki - tj przyklejana do szyby.
    Widzialem czasami w drodze ze ludzie takie maja....Dzieki. J.

  • 2. Data: 2011-07-31 17:39:23
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 31.07.2011 09:24, kyte wrote:
    > Witam. Prosze o porade gdzie mozna zakupic mate przecisloneczna na
    > szybe? Chodzi konkretnie o model bez przyssawki - tj przyklejana do
    > szyby. Widzialem czasami w drodze ze ludzie takie maja....Dzieki. J.

    Chodzi o coś takiego?

    -
    http://allegro.pl/folia-przeciwsloneczna-na-szybe-34
    x43-cm-61445-i1737771516.html

    -
    http://allegro.pl/oslona-przeciwsloneczna-roleta-fol
    ia-na-szybe-okno-i1743958755.html

    Czy są osoby, które tego używają? Na ile to się sprawdza? Czy są
    dostępne większe arkusze tego typu (żeby dociąć na rozmiar całej bocznej
    szyby? Opcja przywierania na zasadzie elektrostatyczności i możliwość
    zdejmowania i ponownego zakładania do mnie przemawia.

    pozdrawiam
    karbar

  • 3. Data: 2011-07-31 22:05:43
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "karbar" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Opcja przywierania na zasadzie elektrostatyczności i możliwość zdejmowania
    > i ponownego zakładania do mnie przemawia.

    Takie folie byly niedawno w biedroce po 4.99zl/szt. Byc moze zostaly jakies
    koncowki promocyjne w lokalnych biedronkach....
    A sprawuje sie to fajnie, nie jest za ciemno w srodku a dosyc dobrze
    ogranicza promienie sloneczne. No i cena tez dosyc atrakcyjna.

    Pozdrawiam
    KM