  • Data: 2010-03-29 15:41:22
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hoq7r8$5l$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ma tam słowa o tym, że nie można tego eksploatować na komputerze
    > zakupionym na firmę.

    Tak samo jak nie ma tam informacji, że komputer zakupiony na firmę jest
    komputerem służącym do działalności zarobkowej, bo jest to na tyle
    oczywiste, choć i tak Ty tego nie jesteś w stanie pojąć i zrozumieć.

    > No właśnie - Thunderbird też. I żaden Ms Office nie jest potrzebny.

    Kur.... ile razy mam powtarzać, że "nie leży" mi Thunderbird, ani inne tego
    typu oprogramowanie, a dobrze mi się używa OE i wielokrotnie próbowałem
    zmienić, ale zawsze powracam do OE ze względu na jego przejżysość i szybkość
    działania.

    > LOL - a wiesz, że do zapisu w PDF nie jest potrzebny Open Office?

    Wiem, tylko po co mi kolejny program do konwersji skoro to co stworzę w Open
    Office za pojedynczym kliknięciem mogę zapisać w PDF ?
    Po co mam sobie utrudniać życie konwertując dokumenty z Open Office do
    formatu MS Office, a następnie kolejnym programem konwertując z formatu MS
    Office do PDF ?
    Dla moich potrzeb wszystkie dokumenty trzymam w formacie Open Office, a dla
    klientów w PDF.

    > Ja? Podałem Ci tylko jako alternatywę. Dodatkowo pewnych rzeczy nie
    > doczytałeś, ale to tez mnie nie dziwi :)

    I nadal nie potrafisz zrozumieć, ze dla mnie nie jest to żadną alternatywą,
    bo jest mi to niepotrzebne i niepotrzebnie drogie.

    > Tak, to moja wypowiedź. Ten fragment miałem między innymi na myśli
    > pisząc, że nie doczytałeś pewnych rzeczy.

    Hola, hola, w sposób jednoznaczny mi zarzuciłeś użytkowanie pirackich kopii,
    a co do ceny to wyraźnie Ci napisałem ile by mnie kosztował MS Office, co
    cały czas starasz się udowodnić, że piszę nieprawdę.

    > LOL - póki co, to sam z siebie robisz, a ja ani przez chwilę nie
    > wmawiałem Tobie, co masz w domu i na czym pracujesz. Wyobraźnię
    > masz sporą, szkoda tylko, że te przekazy wiele wspólnego z
    > rzeczywistością nie mają.

    Jeszcze trochę to mi wmówisz, że napisane przez Ciebie kłamstwa są mojego
    autorstwa ?

    > Tylko mogę powtórzyć, że to byłoby z zyskiem dla Ciebie. Mało tego, nikt
    > nie wymagał od Ciebie jakichkolwiek inwestycji finansowych. Teraz
    > próbujesz odwrócić kota ogonem, że ktoś żąda od Ciebie inwestycji
    > 1500PLN, byś mógł go zadowolić. Krótko - brniesz...

    Niczego nie odwracam i od samego początku naszej duskusji twierdzę, że w
    moim przypadku zakup MS Office to wydatek conajmniej 1500zł (nowy komputer +
    oprogramowanie MS Office, nie wspominając już o systemie) i jest to prawda.
    Podałem Ci numery telefonów do Microsoftu. Dlaczego więc nie chcesz
    osobiście zasięgnąć języka u źródła tak jak ja to zrobiłem tylko lansujesz
    swoje wyobrażenia za jedynie słuszne, choć kompletnie nieprawdziwe ?
    Pozwolę sobie przytoczyć tę oto rozmowę z konsultantem, ponieważ rozmowa
    została przeze mnie nagrana. Niestety nie udzielono mi pozwolenia na
    opublikowanie tego nagrania, zatem przytaczam tylko fragment tej rozmowy.

    (J -ja, K -konsultant):
    J: Czy jest możliwość zainstalowania MS Office w wersji do użytku domowego
    na komputerze zakupionym z fakturą na firmę ?
    K: Nie ma takiej możliwości. Jest to pakiet przeznaczony tylko i wyłącznie
    do użytku domowego.
    J: Czyli można go używać tylko i wyłącznie w domu na komputerze zakupionym
    na osobę prywatną, czyli komputer kupiony na osobę, a nie na firmę ?
    K: Dokładnie.