  • Data: 2010-03-29 19:58:41
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg w <news:hoqotv$2lt$1@inews.gazeta.pl>:

    > W jakich jego okolicach? Przecież on pisał o tym, co podobno
    > między wierszami podała TVP1.
    > <cite>
    > A tak. Tylko chyba przez pomyłkę TVP1 podała, że przed nakazem świeciło
    > zaledwie 25%.
    > </cite>

    A to ja coś innego zacytuję:

    Do tej pory świeciło zaledwie 20% a i tak bardzo wielu oślepiało. Co będzie
    jak będzie świecić 99,999% i oślepiać co trzecie auto ?

    i kolejny:

    Kłamliwe kanalie z ITS i wszystko jasne. Od początku byli zainteresowani
    wprowadzeniem nakazu i mocno naciskali. Jeśli tak bardzo kłamali, że 75%
    świeciło, a świeciło najwyżej 25% to tych patałachów mogę tylko wysłac na
    drzewo liście pompować. Pewnie jakiś ćwok wyszedł na Jagiellońską i policzył
    przejeżdżąjące auta wyciągając wnioski na cały kraj. Przecież W-wa nie jest
    normalnym miastem.

    Autor chyba wiadomy, odstęp pomiędzy "wynurzeniami" jakieś 2 lata z okładem
    :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]