  • 71. Data: 2010-09-02 20:34:20
    Temat: Re: opony nexen
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 02.09.2010 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Probowalem Nexenow, problwalem Kumho i sa tansze, ale nie sa rownie dobre
    > jak firmowe, na ktorych jezdzilem. Jedyne z budzetowych, z ktorych jestem
    > naprawde zadowolony to Firestone SZ90, ale kosztowaly -15% ceny "markowych",
    > a nie -50%.

    Akurat SZ80/SZ90 są zbliżone osiągami do Bridgestone RE050(A). A ta
    ostatnia do kiepskich opon nie należy. Oczywiście mówimy o zupełnie
    normalnych cywilnych oponach, do RE070 im daleko ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 72. Data: 2010-09-03 14:15:35
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> wrote in message

    > Akurat SZ80/SZ90 są zbliżone osiągami do Bridgestone RE050(A). A ta
    > ostatnia do kiepskich opon nie należy. Oczywiście mówimy o zupełnie
    > normalnych cywilnych oponach, do RE070 im daleko ;-)

    RE050A wymienilem na SZ90 wlasnie (tylna os), na mokrym moze nieco mniej
    przewidywalne, ale trzymaja sie bardzo dobrze.

    Ale jak juz pisalem - ich cena to RE050 - 20%, a nie -50% jak w przypadku
    np. rownie zachwalanych Kumho KU31. Te akurat po kikuset kilometrach zaczely
    po odrobinie deszczu jechac, jak po lodzie. Dostajesz za co placisz i tyle,
    nie widze sensu dorabiania ideologii do taniej tandety.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 73. Data: 2010-09-03 17:37:54
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]

    > zaczely po odrobinie deszczu jechac, jak po lodzie. Dostajesz za co
    > placisz i tyle, nie widze sensu dorabiania ideologii do taniej tandety.

    Widzisz - bo masz ograniczone postrzeganie świata.
    Dla porównania - taka "tania tandeta", jaką są opony Kumho KL71, jest
    prawdopodobnie najlepszą UNIWERSALNĄ oponą terenową. Bije na głowę wiele
    terenówek np. zachowaniem się na mokrym asfalcie. I co powiedz, drogi panie
    ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 74. Data: 2010-09-03 18:16:43
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 17:37:54 +0200, Jurand napisał(a):

    > Dla porównania - taka "tania tandeta", jaką są opony Kumho KL71, jest
    > prawdopodobnie najlepszą UNIWERSALNĄ oponą terenową. Bije na głowę wiele
    > terenówek np. zachowaniem się na mokrym asfalcie

    Ja tam nie rozumiem po co na terenowej oponie jeździć po asfalcie...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 75. Data: 2010-09-03 18:39:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > prawdopodobnie najlepszą UNIWERSALNĄ oponą terenową. Bije na głowę wiele
    > terenówek np. zachowaniem się na mokrym asfalcie. I co powiedz, drogi

    Faktycznie, powinienem zalozyc terenowe opony o profilu 80, zeby do pracy na
    nich dojezdzac. Cokolwiek innego swiadczy o ograniczonym postrzeganiu
    swiata. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 76. Data: 2010-09-03 19:10:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Sep 2010 18:16:43 +0200, MadMan wrote:

    >Ja tam nie rozumiem po co na terenowej oponie jeździć po asfalcie...

    Ale co - bedziesz jezdzil w teren z przyczepka opon, czy zafundujesz
    sobie garaz na skraju asfaltu ?

    Jak ktos nie potrzebuje auta w scisle okreslonym terenowym celu, to
    zapewne bedzie tez jezdzil po asfalcie.

    J.

  • 77. Data: 2010-09-03 22:59:01
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam nie rozumiem po co na terenowej oponie jeździć po asfalcie...

    Dlatego, że pewnie większość osób, eksploatujących terenówki, nie mieszka na
    Kamczatce.

    Jurand.

  • 78. Data: 2010-09-03 22:59:39
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]

    > na nich dojezdzac. Cokolwiek innego swiadczy o ograniczonym postrzeganiu

    Całkiem adekwatny profil do jakości polskich dróg.

    Jurand.

  • 79. Data: 2010-09-07 06:39:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Olek

    > no właśnie i tyle z twojego bicia piany - nigdy nie próbowałeś żadnych
    > takich opon... kupujesz tylko "firmowe" wydająć 4 razy więcej, nie mając
    > pojęcia, że są opony, które są tańsze i równie dobre...

    Opisz metodologię swoich badań z których wyszło Ci, że są "równie dobre".

    > jeśli ktoś nie ma pojęcia na jakiś temat to się zwyczajnie nie
    > wypowiada, ty prawie zdominowałeś ten wątek, chociaż totalnie nic nie
    > wiesz na temat nexenów...

    Jak już wspomniałem -- nie trzeba zjeść kupy, żeby wiedzieć, że nie
    nadaje się na kolację.

    --
    ignorance is bliss

  • 80. Data: 2010-09-07 08:16:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > Nie, nie znasz się na ludziach widocznie. Są na rynku duże koncerny o
    > ogólnoświatowym zasięgu i całym wachlarzu marek w ofercie. (...)

    To oczywiste, oczywiste jest także, że tania marka nie ma produktów
    najlepszej jakości, a jedynie wystarczającej dla danej grupy docelowej.

    --
    ignorance is bliss