  • 1. Data: 2010-08-31 08:12:43
    Temat: POZDR! srebrna Lybra SG w Gliwicach
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    Pozdrowienia dla obkarteczkowanej Lybry kombi na gliwickich blachach, wczoraj
    po południu w CH Arena.
    Naklejki się nie da nie zauważyć :)

    Ktoś aktywny, czy widmo?
    --
    Radarro
    320i Touring

  • 2. Data: 2010-08-31 08:14:19
    Temat: Re: POZDR! srebrna Lybra SG w Gliwicach
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 06:12:43 +0000 (UTC), Radarro napisał(a):

    > Pozdrowienia dla obkarteczkowanej Lybry kombi na gliwickich blachach,
    <ciach>
    > Ktoś aktywny, czy widmo?

    To pewnie Bartek - ujawnia się na grupie od czasu do czasu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-08-31 11:44:36
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Radarro" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Pozdrowienia dla obkarteczkowanej Lybry kombi na gliwickich blachach,
    > wczoraj
    > po południu w CH Arena.
    > Naklejki się nie da nie zauważyć :)
    >
    > Ktoś aktywny, czy widmo?

    dzięki serdeczne,
    :)
    miałem napisać wczoraj, ale już nie miałem siły.

    serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia [pierwsze karteczkowe pozdrowienia!:)]

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] Lybra SW 2.4 JTD

  • 4. Data: 2010-08-31 12:40:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 11:44:36 +0200, Bartek napisał(a):

    > dzięki serdeczne,
    > :)
    > miałem napisać wczoraj, ale już nie miałem siły.
    >
    > serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia [pierwsze karteczkowe pozdrowienia!:)]

    Loudlink działa jak trzeba?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-08-31 13:04:25
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Loudlink działa jak trzeba?

    Pięknie dziala seba pięknie,
    jescze sie usmiecne o dywaniki jak aktualne:)
    a jak tam twoje zakupy?
    udalo sie cos znalesc?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2010-08-31 13:04:30
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 13:04:25 +0200, Bartek napisał(a):

    > Pięknie dziala seba pięknie,
    > jescze sie usmiecne o dywaniki jak aktualne:)

    Leżą i czekają - tak jak rozmawialiśmy. Tylko wysyłka ich będzie słabo
    opłacalna - są cholernie ciężkie. Musisz wykombinowac jakiś sposób
    dotarcia do nich :)

    > a jak tam twoje zakupy?
    > udalo sie cos znalesc?

    Tak, jak się zobaczymy/zgramy via email to pogadamy.
    Trzymaj się

    --
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2010-08-31 14:59:09
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Bartek <N...@p...fm> napisał(a):
> [...]

    >Leżą i czekają - tak jak rozmawialiśmy. Tylko wysyłka ich będzie słabo
    >opłacalna - są cholernie ciężkie. Musisz wykombinowac jakiś sposób

    Ej, co to za offtop w moim wątku??? ;-D

    Seba, sprzedałeś Lancie? Czym powozisz / czego szukasz?
    PS - jak będę we Wro to mogę dywaniki zabrać do Gliwic :) Następna wizyta we
    Wro tak w połowie września, piszcie jak coś. Zawsze to okazja do spotkania /
    poznania osobiście :)

    Pozdrav!
    R-R

  • 8. Data: 2010-08-31 15:40:48
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 12:59:09 +0000 (UTC), Radarro napisał(a):

    > Ej, co to za offtop w moim wątku??? ;-D

    A co tam, raz na jakiś czas można pooftopowac troszeczkę ;)

    > Seba, sprzedałeś Lancie? Czym powozisz / czego szukasz?

    Tak. Na placu boju pozostała 159.

    > PS - jak będę we Wro to mogę dywaniki zabrać do Gliwic :) Następna wizyta we
    > Wro tak w połowie września, piszcie jak coś. Zawsze to okazja do spotkania /
    > poznania osobiście :)

    O widzisz Bartek - to 'problem' by Ci się sam rozwiązał :)
    Dajcie znaka co uradziliście.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2010-09-08 10:10:03
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Radarro" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > we
    > Wro tak w połowie września, piszcie jak coś. Zawsze to okazja do spotkania

    radarro, bracie, jechal bys do wro niebawem?
    dasz znac?:)

    bysmy sie z seba jakos umowili...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 10. Data: 2010-09-08 14:49:46
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Bartek <N...@p...fm> napisał(a):
    > radarro, bracie, jechal bys do wro niebawem?
    > dasz znac?:)
    > bysmy sie z seba jakos umowili...

    Zapukaj do mnie na priv, bo macie poukrywane te adresy mailowe i się nie da
    napisać po ludzku :) Adres bez antyspamu oczywiście.
    PS - myślę że tak na 18tego września sprawa jest do zrobienia.

    R.