  • 61. Data: 2010-09-01 21:53:48
    Temat: Re: opony nexen
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 21:43:50 +0200, Lewis napisał(a):

    > W takiej sytuacji automatycznie laweta czy zabranie DR za pokwitowaniem
    > i skierowanie na badania?

    Sam nie przerabiałem, ale sądzę że laweta+zabranie DR (pojazd nie może
    się poruszać po drodze). No albo wymiana opon na miejscu :)
    Tak czy inaczej - ja jestem ciągle za niesoleniem dróg.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 62. Data: 2010-09-01 21:54:51
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-09-01 20:26, MadMan pisze:

    > Ja bym nie ryzykował, przy okazji sprawdzania czy bieżnik ma odpowiednią
    > grubość (co nie jest czynnością rzadką) od razu wykryją kolce w oponie.

    Chyba jak go zlapia pare km od wulkanizacji. Przeciez na suchym asfalcie
    te kolce zetra sie momentalnie.

  • 63. Data: 2010-09-01 22:09:22
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-08-30 23:04, margines pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na
    > felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy uciekać?
    >

    > Pozdrawiam
    > margines

    Ja latam na takich tanich laczkach, bo i tak wystarczają na 2000
    km, a potem coś z nich odpada. 255/35/18

    http://a.imageshack.us/img832/7940/26072010056.jpg

  • 64. Data: 2010-09-02 02:11:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MadMan

    > Sam nie przerabiałem, ale sądzę że laweta+zabranie DR (pojazd nie może
    > się poruszać po drodze). No albo wymiana opon na miejscu :) Tak czy
    > inaczej - ja jestem ciągle za niesoleniem dróg.

    W kraju w którym 95% jeździ na gejowych oponach (przykłady w tym wątku),
    z czego połowa pewnie jeszcze na łysych?

    --
    ignorance is bliss

  • 65. Data: 2010-09-02 03:36:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin P_ablo

    > Nie jest to takie oczywiste przy roznego rodzaju wynalazkach.

    No cóż, tego się nie spodziewałem. ;-)

    > Wczoraj wyjatkowo nie pilem a nie rozumiem...

    Obróciło mnie nagle o 90 stopni podczas jazdy na wprost.

    --
    ignorance is bliss

  • 66. Data: 2010-09-02 09:31:03
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 02 Sep 2010 00:11:48 GMT, to napisał(a):

    > W kraju w którym 95% jeździ na gejowych oponach (przykłady w tym wątku),
    > z czego połowa pewnie jeszcze na łysych?

    Oczywiście.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 67. Data: 2010-09-02 09:42:16
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > W kraju w którym 95% jeździ na gejowych oponach (przykłady w tym wątku),
    > z czego połowa pewnie jeszcze na łysych?

    U mnie juz druty wystaja...

    --
    Picasso

  • 68. Data: 2010-09-02 10:15:08
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-01 05:38, to wrote:
    > begin Jurand

    > Nie i nie będę, na Wanli i Nankangach też nie jeździłem.

    no właśnie i tyle z twojego bicia piany - nigdy nie próbowałeś żadnych
    takich opon... kupujesz tylko "firmowe" wydająć 4 razy więcej, nie mając
    pojęcia, że są opony, które są tańsze i równie dobre...

    jeśli ktoś nie ma pojęcia na jakiś temat to się zwyczajnie nie
    wypowiada, ty prawie zdominowałeś ten wątek, chociaż totalnie nic nie
    wiesz na temat nexenów... dziękuję

  • 69. Data: 2010-09-02 12:01:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message

> [...]
    > ty prawie zdominowałeś ten wątek, chociaż totalnie nic nie wiesz na temat

    Probowalem Nexenow, problwalem Kumho i sa tansze, ale nie sa rownie dobre
    jak firmowe, na ktorych jezdzilem. Jedyne z budzetowych, z ktorych jestem
    naprawde zadowolony to Firestone SZ90, ale kosztowaly -15% ceny "markowych",
    a nie -50%.

    Syndrom "kupilem tanioche, ale nie dopuszcze do siebie mysli ze glupio
    zrobilem" jest silny niestety.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 70. Data: 2010-09-02 14:27:52
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-02 12:01, kamil wrote:

> [...]
    > "markowych", a nie -50%.
    >
    > Syndrom "kupilem tanioche, ale nie dopuszcze do siebie mysli ze glupio

    na jakich konkretnie nexenach jeździłeś?