  • 41. Data: 2014-01-03 13:07:38
    Temat: Re: omijanie przed przejściem
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Bo to problemem jest przejście przez wiele pasów

    Jak widac dla niektorych jest problemem bo ida jak ciele na rzez.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2014-01-03 14:48:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Jak widac dla niektorych jest problemem bo ida jak ciele na rzez.

    Przejście mu wyznaczyli to gdzie ma iść ?

  • 43. Data: 2014-01-03 14:52:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Przejście mu wyznaczyli to gdzie ma iść ?

    No a pozniej rodzina chodzi wyznaczona alejka na cmentarzu zapalac swieczki.
    Widze, ze taki sam cielaczek jestes. Mam przejscie to ide, mam zielone to
    jade a pozniej placz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2014-01-03 15:11:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > No a pozniej rodzina chodzi wyznaczona alejka na cmentarzu zapalac
    > swieczki.
    > Widze, ze taki sam cielaczek jestes. Mam przejscie to ide, mam zielone to
    > jade a pozniej placz.

    Tak, jestem cielaczek. Siedzę sobie na kanapie i tylko głupoty pociskam o
    światełkach itp itd

    U Ciebie inaczej ?

  • 45. Data: 2014-01-04 07:36:17
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@g...com>

    W dniu 02.01.2014 20:50, Tomasz Pyra pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=3ro0rMSFCVc
    >
    > Wygląda na to, że przed każdym przejściem dla pieszych musi być
    > obowiązkowe zwężenie do jednego pasa... Inaczej niestety się nie da.

    Mogę coś powiedzieć? Pajac z Ciebie...

    3 pasy w każdą stronę a tu się gentelmen trafił co zacznie ludzi
    przepuszczać przez przejscie :> Masz spokojny sen? Bo jak dla mnie to
    jesteś głupszy od tej "Baby na pasach". Codziennie siedzę w aucie po
    min. 10h i dlatego jak widzę przynajmniej 2 pasy ruchu w jedną stronę to
    pieszych nie puszczam... a dlaczego to sobie obejrzyj swój film.

    Jak ją rozjechał to co? Dupy nie ruszyłeś żeby jej pomóc tylko co?
    Gruchę waliłeś, że masz co na YT wstawić czy czekałeś aż ktoś kleksa
    jeszcze większego z niej zrobi?

    Uwielbiam wszystkich tych co jak dom się pali albo kogoś leją to
    wyciągają... kamerkę, albo kamerkę w telefonie. Niech wszystkomogący
    internauci "dochodzą" kto dom spalił albo kto kogo pobił?

    P.S.
    Na GW albo TVN24 Tobie tego nie przyjęli to musiałeś tutaj się pochwalić co?

  • 46. Data: 2014-01-04 08:53:59
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-04 07:36, :D@w!d J@$ wrote:

> [...]
    > min. 10h i dlatego jak widzę przynajmniej 2 pasy ruchu w jedną stronę to
    > pieszych nie puszczam... a dlaczego to sobie obejrzyj swój film.

    Troche przesadziles z doborem srodkow wyrazu. Mysle, ze tako bylby
    adekwatny gdyby swoim zachowaniem popelnil wykroczenie - a bylo jednak
    wrecz przeciwnie.

    Z esencja jednak sie zgadzam o czym juz pisalem.

> [...]
    > wyciągają... kamerkę, albo kamerkę w telefonie. Niech wszystkomogący
    > internauci "dochodzą" kto dom spalił albo kto kogo pobił?

    Moze nieco wiecej orientacji w sytuacji, mniej jadu i troche szacunku.
    Moze na to nie wyglada ale czesc pisaczy na tej jest ok.

    I wg mnie bardzo dobrze, ze wrzucil filmik. Iles osob go widzialo,
    troche ludzie sobie pogadali i na pewno cos im w glowach zostalo - moze
    dzieki temu uda im sie uniknac takiej sytuacji.

    --
    mk4

  • 47. Data: 2014-01-04 09:24:27
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@g...com>

    W dniu 04.01.2014 08:53, mk4 pisze:

> [...]
    > troche ludzie sobie pogadali i na pewno cos im w glowach zostalo - moze
    > dzieki temu uda im sie uniknac takiej sytuacji.

    Zgadzam się. Na kursie PJ OBOWIĄZKOWO powinny być puszczane itp. filmiki
    aby ludziom wpoić do głowy, że czasami prowadzą tak naprawdę 1,5t broń
    do zabijania ludzi.

    Dziś się wymądrzam bo "mam doświadczenie" w poruszaniu się autem po
    mieście przez 5 lat i już nie raz bym komuś kiksa odwalił. Szkoda tylko,
    że kosztowało to:
    - 5 lat jazdy
    - 2 dzwony (lekkie)
    - 1 pies
    - 1 kot
    - 1 przerysowanie komuś boku.

    Dziś po zdanym kursie na PJ tak na prawdę ma się kawałek papieru
    uprawniający do czegoś tam, 18 lat... i nic więcej. A odpowiedzialność
    (teoretycznie) spora. Szkoda.

  • 48. Data: 2014-01-05 14:21:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-02 21:02, mk4 wrote:

    > a) po co sie zatrzymywac, wtedy gdy natezenie ruchu jest takie, ze
    > pieszy moze chwile zaczekac i przejdzie bez problemu (szczytem jest
    > zatrzymywanie sie gdy ruch jest wlasciwie zerowy - gdzie wtedy sens
    > logika i chocby ekologia)?

    Ja się na jednopasmówkach zatrzymuję dla zasady.

    > . Zwykle sie nie zatrzymuje, zeby wlasnie nie bylo tak jak na
    > obrazku.

    Jak są dwa pasy w jedną stronę to zatrzymuję się tylko jeśli jestem
    pewny, że ten obok też się zatrzyma. Sorry, za często widziałem akcje,
    które kończyły się prawie potrąceniem

    > b) jak jest przejscie przez wiecej niz 2 pasy to powinny byc swiatla.

    Nawet nie - wystarczyłyby kamery z analizą obrazu - technicznie
    wykonalne, a i o wiele lepszą robotę by robiły niż większość
    fotoradarów. A poza głównymi ulicami wyniesione przejścia dla pieszych -
    naprawdę da się zrobić tak "progi", żeby dało się komfotrowo 50-60
    przejchać.

    > c) przejsci epowinno byc najmniej ze 100 metorw od skrzyzowania (ale
    > pieszym ni ebedzie sie chcialo lalsci po 100 metrow do przejscia)

    I słusznie - nie wiem skąd pomysł, że to piesi mają się dostosowywać to
    pojebanych kierowców.

    Shrek.

  • 49. Data: 2014-01-05 14:57:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2014 14:21:15 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ja się na jednopasmówkach zatrzymuję dla zasady.

    Zeby wiecej paliwa spalic i wiecej w miescie nasmrodzic ?

    > Nawet nie - wystarczyłyby kamery z analizą obrazu - technicznie
    > wykonalne, a i o wiele lepszą robotę by robiły niż większość
    > fotoradarów.

    A jednak swiatla. Organizacja ruchu a nie karanie

    J.

  • 50. Data: 2014-01-05 15:04:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-05 14:57, J.F. wrote:

    > Zeby wiecej paliwa spalic i wiecej w miescie nasmrodzic ?

    Tak dla zasady - po prostu nie chce mi się zastanawiać, to przepuszczam.
    Skoro mi to pasuje to w czym problem? W końcu za mną nikogo nie ma:P

    > A jednak swiatla. Organizacja ruchu a nie karanie

    W praktyce natomiast likwiduje się przejścia:(

    Shrek.