    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: omijanie przed przejściem
    Date: Sat, 04 Jan 2014 08:53:59 +0100

    On 2014-01-04 07:36, :D@w!d J@$ wrote:

    > Mogę coś powiedzieć? Pajac z Ciebie...
    >
    > 3 pasy w każdą stronę a tu się gentelmen trafił co zacznie ludzi
    > przepuszczać przez przejscie :> Masz spokojny sen? Bo jak dla mnie to
    > jesteś głupszy od tej "Baby na pasach". Codziennie siedzę w aucie po
    > min. 10h i dlatego jak widzę przynajmniej 2 pasy ruchu w jedną stronę to
    > pieszych nie puszczam... a dlaczego to sobie obejrzyj swój film.

    Troche przesadziles z doborem srodkow wyrazu. Mysle, ze tako bylby
    adekwatny gdyby swoim zachowaniem popelnil wykroczenie - a bylo jednak
    wrecz przeciwnie.

    Z esencja jednak sie zgadzam o czym juz pisalem.

    > Jak ją rozjechał to co? Dupy nie ruszyłeś żeby jej pomóc tylko co?
    > Gruchę waliłeś, że masz co na YT wstawić czy czekałeś aż ktoś kleksa
    > jeszcze większego z niej zrobi?
    >
    > Uwielbiam wszystkich tych co jak dom się pali albo kogoś leją to
    > wyciągają... kamerkę, albo kamerkę w telefonie. Niech wszystkomogący
    > internauci "dochodzą" kto dom spalił albo kto kogo pobił?

    Moze nieco wiecej orientacji w sytuacji, mniej jadu i troche szacunku.
    Moze na to nie wyglada ale czesc pisaczy na tej jest ok.

    I wg mnie bardzo dobrze, ze wrzucil filmik. Iles osob go widzialo,
    troche ludzie sobie pogadali i na pewno cos im w glowach zostalo - moze
    dzieki temu uda im sie uniknac takiej sytuacji.

    --
    mk4