-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: omijanie przed przejściem
Date: Sun, 05 Jan 2014 14:21:15 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <labm8b$pkr$1@node1.news.atman.pl>
References: <1kgk4kuphsywb$.13aj76atu6dhf.dlg@40tude.net>
<la4gjr$kob$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1388928075 26267 83.142.196.43 (5 Jan 2014 13:21:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jan 2014 13:21:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
In-Reply-To: <la4gjr$kob$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517572
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-02 21:02, mk4 wrote:
> a) po co sie zatrzymywac, wtedy gdy natezenie ruchu jest takie, ze
> pieszy moze chwile zaczekac i przejdzie bez problemu (szczytem jest
> zatrzymywanie sie gdy ruch jest wlasciwie zerowy - gdzie wtedy sens
> logika i chocby ekologia)?
Ja się na jednopasmówkach zatrzymuję dla zasady.
> . Zwykle sie nie zatrzymuje, zeby wlasnie nie bylo tak jak na
> obrazku.
Jak są dwa pasy w jedną stronę to zatrzymuję się tylko jeśli jestem
pewny, że ten obok też się zatrzyma. Sorry, za często widziałem akcje,
które kończyły się prawie potrąceniem
> b) jak jest przejscie przez wiecej niz 2 pasy to powinny byc swiatla.
Nawet nie - wystarczyłyby kamery z analizą obrazu - technicznie
wykonalne, a i o wiele lepszą robotę by robiły niż większość
fotoradarów. A poza głównymi ulicami wyniesione przejścia dla pieszych -
naprawdę da się zrobić tak "progi", żeby dało się komfotrowo 50-60
przejchać.
> c) przejsci epowinno byc najmniej ze 100 metorw od skrzyzowania (ale
> pieszym ni ebedzie sie chcialo lalsci po 100 metrow do przejscia)
I słusznie - nie wiem skąd pomysł, że to piesi mają się dostosowywać to
pojebanych kierowców.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.14 14:57 J.F.
- 05.01.14 15:04 Shrek
- 05.01.14 15:36 Tomasz Pyra
- 05.01.14 15:46 Artur Maśląg
- 05.01.14 16:53 J.F.
- 05.01.14 17:10 Shrek
- 05.01.14 23:32 Artur Maśląg
- 06.01.14 01:31 J.F.
- 06.01.14 09:12 uzytkownik
- 06.01.14 09:25 uzytkownik
- 06.01.14 09:41 uzytkownik
- 06.01.14 09:50 uzytkownik
- 06.01.14 11:55 mk4
- 06.01.14 11:58 mk4
- 06.01.14 11:59 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=