-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: omijanie przed przejściem
Date: Sun, 05 Jan 2014 14:21:15 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <labm8b$pkr$1@node1.news.atman.pl>
References: <1kgk4kuphsywb$.13aj76atu6dhf.dlg@40tude.net>
<la4gjr$kob$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1388928075 26267 83.142.196.43 (5 Jan 2014 13:21:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jan 2014 13:21:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
In-Reply-To: <la4gjr$kob$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517572
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-02 21:02, mk4 wrote:
> a) po co sie zatrzymywac, wtedy gdy natezenie ruchu jest takie, ze
> pieszy moze chwile zaczekac i przejdzie bez problemu (szczytem jest
> zatrzymywanie sie gdy ruch jest wlasciwie zerowy - gdzie wtedy sens
> logika i chocby ekologia)?
Ja się na jednopasmówkach zatrzymuję dla zasady.
> . Zwykle sie nie zatrzymuje, zeby wlasnie nie bylo tak jak na
> obrazku.
Jak są dwa pasy w jedną stronę to zatrzymuję się tylko jeśli jestem
pewny, że ten obok też się zatrzyma. Sorry, za często widziałem akcje,
które kończyły się prawie potrąceniem
> b) jak jest przejscie przez wiecej niz 2 pasy to powinny byc swiatla.
Nawet nie - wystarczyłyby kamery z analizą obrazu - technicznie
wykonalne, a i o wiele lepszą robotę by robiły niż większość
fotoradarów. A poza głównymi ulicami wyniesione przejścia dla pieszych -
naprawdę da się zrobić tak "progi", żeby dało się komfotrowo 50-60
przejchać.
> c) przejsci epowinno byc najmniej ze 100 metorw od skrzyzowania (ale
> pieszym ni ebedzie sie chcialo lalsci po 100 metrow do przejscia)
I słusznie - nie wiem skąd pomysł, że to piesi mają się dostosowywać to
pojebanych kierowców.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.14 14:57 J.F.
- 05.01.14 15:04 Shrek
- 05.01.14 15:36 Tomasz Pyra
- 05.01.14 15:46 Artur Maśląg
- 05.01.14 16:53 J.F.
- 05.01.14 17:10 Shrek
- 05.01.14 23:32 Artur Maśląg
- 06.01.14 01:31 J.F.
- 06.01.14 09:12 uzytkownik
- 06.01.14 09:25 uzytkownik
- 06.01.14 09:41 uzytkownik
- 06.01.14 09:50 uzytkownik
- 06.01.14 11:55 mk4
- 06.01.14 11:58 mk4
- 06.01.14 11:59 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=