-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: omijanie przed przejściem
Date: Sun, 05 Jan 2014 14:21:15 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <labm8b$pkr$1@node1.news.atman.pl>
References: <1kgk4kuphsywb$.13aj76atu6dhf.dlg@40tude.net>
<la4gjr$kob$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1388928075 26267 83.142.196.43 (5 Jan 2014 13:21:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jan 2014 13:21:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
In-Reply-To: <la4gjr$kob$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517572
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-02 21:02, mk4 wrote:
> a) po co sie zatrzymywac, wtedy gdy natezenie ruchu jest takie, ze
> pieszy moze chwile zaczekac i przejdzie bez problemu (szczytem jest
> zatrzymywanie sie gdy ruch jest wlasciwie zerowy - gdzie wtedy sens
> logika i chocby ekologia)?
Ja się na jednopasmówkach zatrzymuję dla zasady.
> . Zwykle sie nie zatrzymuje, zeby wlasnie nie bylo tak jak na
> obrazku.
Jak są dwa pasy w jedną stronę to zatrzymuję się tylko jeśli jestem
pewny, że ten obok też się zatrzyma. Sorry, za często widziałem akcje,
które kończyły się prawie potrąceniem
> b) jak jest przejscie przez wiecej niz 2 pasy to powinny byc swiatla.
Nawet nie - wystarczyłyby kamery z analizą obrazu - technicznie
wykonalne, a i o wiele lepszą robotę by robiły niż większość
fotoradarów. A poza głównymi ulicami wyniesione przejścia dla pieszych -
naprawdę da się zrobić tak "progi", żeby dało się komfotrowo 50-60
przejchać.
> c) przejsci epowinno byc najmniej ze 100 metorw od skrzyzowania (ale
> pieszym ni ebedzie sie chcialo lalsci po 100 metrow do przejscia)
I słusznie - nie wiem skąd pomysł, że to piesi mają się dostosowywać to
pojebanych kierowców.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.14 14:57 J.F.
- 05.01.14 15:04 Shrek
- 05.01.14 15:36 Tomasz Pyra
- 05.01.14 15:46 Artur Maśląg
- 05.01.14 16:53 J.F.
- 05.01.14 17:10 Shrek
- 05.01.14 23:32 Artur Maśląg
- 06.01.14 01:31 J.F.
- 06.01.14 09:12 uzytkownik
- 06.01.14 09:25 uzytkownik
- 06.01.14 09:41 uzytkownik
- 06.01.14 09:50 uzytkownik
- 06.01.14 11:55 mk4
- 06.01.14 11:58 mk4
- 06.01.14 11:59 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-10 Karząca ręka samorządu adwokackiego wygrała w NSA - wieszanie (portretów) ue-posłów ze "współczesnej Targowicy" (2017)