    Date: Sat, 04 Jan 2014 07:36:17 +0100
    From: ":D@w!d J@$" <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: omijanie przed przejściem

    W dniu 02.01.2014 20:50, Tomasz Pyra pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=3ro0rMSFCVc
    >
    > Wygląda na to, że przed każdym przejściem dla pieszych musi być
    > obowiązkowe zwężenie do jednego pasa... Inaczej niestety się nie da.

    Mogę coś powiedzieć? Pajac z Ciebie...

    3 pasy w każdą stronę a tu się gentelmen trafił co zacznie ludzi
    przepuszczać przez przejscie :> Masz spokojny sen? Bo jak dla mnie to
    jesteś głupszy od tej "Baby na pasach". Codziennie siedzę w aucie po
    min. 10h i dlatego jak widzę przynajmniej 2 pasy ruchu w jedną stronę to
    pieszych nie puszczam... a dlaczego to sobie obejrzyj swój film.

    Jak ją rozjechał to co? Dupy nie ruszyłeś żeby jej pomóc tylko co?
    Gruchę waliłeś, że masz co na YT wstawić czy czekałeś aż ktoś kleksa
    jeszcze większego z niej zrobi?

    Uwielbiam wszystkich tych co jak dom się pali albo kogoś leją to
    wyciągają... kamerkę, albo kamerkę w telefonie. Niech wszystkomogący
    internauci "dochodzą" kto dom spalił albo kto kogo pobił?

    P.S.
    Na GW albo TVN24 Tobie tego nie przyjęli to musiałeś tutaj się pochwalić co?