  • 71. Data: 2014-01-06 15:40:15
    Temat: Re: omijanie przed przejściem
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-06 13:54, mk4 wrote:

    > Jak brakuje argumentow to sie idzie w tendencyjne przejaskrawienie -
    > prawdaz? Nie podjmuje ze wzgledu na zbyt niski poziom.

    Nie, własnie nie widzisz że zachowujesz się jak te dresy - inni mają na
    ciebie uważać, bo ty jesteś "silniejszy". A prawo które mówi, że jest
    inaczej określasz nieżyciowym.

    > A co do samej sily (niekoniecznie fizycznej) to tak wlasnie jest - jest
    > ona motorem, ktory sprawil, ze w ogole istniejemy. Tylko nie pitol, ze
    > tak nie jest bo sie tylko osmieszysz. Nie pitol tez, ze tak byc nie
    > powinno bo tez sie osmieszysz.

    Sam się ośmieszasz. Podważasz podstawy prawa i ładu społecznego w imię
    "ewolucyjności" zasad. Rozumiem, że jesteś od tych "Wal w osobówkę"? Czy
    to już nie jest takie fajne, bo to ty jesteś po niewłaściwej stronie
    zderzaka.

    Zresztą już OT - popełniasz błąd - gdyby przetrwanie gatunków zależało
    od siły, to aktualnie rządziłyby np słonie.

    > Powinienes, nie powinienes. Nie chce ci sie przyjrzec sprawie tylko
    > poszukujesz latwych i prostych rozwiazan - a takich nie ma. Sa tylko
    > takie, ktore wydaja sie nimi byc, ale to sa pozory.

    Jest proste - nie jesteś pewny, zwalniasz (jak trzeba to do 15km/h).

    Shrek.

  • 72. Data: 2014-01-06 17:06:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-06 01:31, J.F. pisze:

    > Milej, przyjemniej i lepiej bedzie jak pieszy przepusci samochod :-)

    Dla Ciebie? Zwolnij, puść pieszego, a zatrzymywać się nie będzie trzeba.

  • 73. Data: 2014-01-06 20:09:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul>

    > Dodam jeszcze, ze tez jestem pieszym kiedy nie prowadze i nie mam z tym
    > najmniejszego problemu. Przepuszczam samochody i jest milo, przyjemnie a
    > przede wszystkim _bezpiecznie_.

    Najgorzej jak jakiś nadgorliwie zatrzyma się. Ja specjalnie odsuwam się krok
    od przejścia by wiedział, że nie mam zamiaru wejść a ten baran zatrzymuje
    się.