  • 141. Data: 2013-01-30 22:24:55
    Temat: Re: ogrzewanie mieszkania IR
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:51098870$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
    > Na marginesie dodam, że dzisiaj składałem zeznania w sądzie jako świadek w
    > sprawie z 2009r :)
    > Jak widać sądy działają bardzo szybko :)

    Ano :) Osoba z mojej rodziny bujała się zaledwie 20 lat z hakiem o podział
    majątku :P Czyli można rzec - chwilę, błyskawicznie :)

  • 142. Data: 2013-01-30 22:28:02
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 20:12:31 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > U?ytkownik <k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    ps.com...

    > Jeszcze nie wystaje, bom pierwszy roz w zyciu jesieniom za?oro?. Na wiosne
    >
    > bede sio?, a w sierpniu bede kosi?. Tak wienc dopiero w sierpniu bede mio?
    >
    > s?one do botuf. Puki co to ino mom ?onuce.

    > Nareszcie dokona?e? samokrytyki :)

    Ja? To Ty jakiś debilny monolog prowadzisz.

  • 143. Data: 2013-01-30 23:14:27
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Zabraniam Ci kupowania grzejników po 2 tysiące? Nie. To weź się
    > odstosunkuj jak kupuję pod względem funkcjonalnym takie same tylko po 59
    > złotych.

    Napisałem wcześniej, że najtańsze grzejniki zazwyczaj mają klauzulę
    producenta, że nie można ich używać bez nadzoru, co uniemożliwia stosowanie
    tych grzejników jako podstawowego ogrzewania domu, które musi pracować 24
    godziny na dobę.
    Ty jednak wolisz wprowadzać wszystkich w błąd, a do tego zaprzeczasz smemu
    sobie i lansujesz się na takiego, któremu nikt nie podskoczy.
    Chcesz doradzać innym to rób to uczciwie, zgodnie z prawdą i nie narażaj
    ludzi na straty.
    Nie twierdzę, że grzejnik za 59zł będzie mniej bezpieczny od tego za 2tys.,
    ale trzeba wiedzieć, że taki grzejnik może być powodem (choć wcale nie musi)
    dużych strat, o których należy uczciwie powiedzieć, a nie lansować się na
    wszechwiedzącego i wszechmogącego, któremu nikt nie może podskoczyć.

    Tak więc mam radę: nie bądź taki kogucik, bo przy takiej postawie to Ci
    kiedyś oskubią piórka :)

  • 144. Data: 2013-01-31 01:12:28
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 23:14:27 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > wszechwiedzącego i wszechmogącego, któremu nikt nie może podskoczyć.
    >

    > Tak więc mam radę: nie bądź taki kogucik, bo przy takiej postawie to Ci

    Z trzech istniejących prawd to co napisałeś kwalifikuje się pod "gówno prawda". Tanie
    grzejniki tak samo jad drogie zostały dopuszczone do sprzedaży i używania przez nie
    wykwalifikowane osoby. Żeby tak się stało musiały zostać przebadane czy spełniają
    wymogi kilku norm , grzejniki oczywiście a nie osoby. Na tej podstawie producent
    uzyskał prawo do oznakowania CE. Bez CE nie mógł wprowadzić grzejnika do sprzedaży.
    Od osób które mają używać tanich grzejników wymaga się jedynie żeby posiadały
    pieniądze na ich zakup. Nie muszą umieć czytać. W instrukcji jeśli istnieje zapis o
    nadzorze to nie podano kto ma ten nadzór pełnić i jakie ma mieć kwalifikacje. Jest w
    przypadku rzeczy mogących być potencjalnie lub realnie niebezpiecznymi i
    dopuszczonych do sprzedaży detalicznej wymóg pisania ważnych informacji również
    alfabetem dla niewidomych. Nawet jeśli istnieje zapis o nadzorze i nie podano kto ma
    wykonywać, jaki jest zakres nadzoru, jakie trzeba mieć kwalifikacje, jaka jest
    podstawa prawna takiego zapisu. I najważniejsze. Jakie są wyciągane sankcje za nie
    przestrzeganie zapisu o nadzorze. To taki zapis z prawnego punktu widzenia nie
    istnieje. I należy go traktować jako prośbę producenta żeby od czasu do czasu zerknąć
    na grzejnik. Bo pomimo że założył kilka niezależnych zabezpieczeń to kot może zrucić
    na termowentylator ręcznik. I szkoda ręcznika i termowentylatora bo zanim się wyłączy
    to może choć nie musi się uszkodzić. Ale nie może się zapalić ani wywołać pożaru. I
    nawet jak byś chciał to nie możesz mi podskoczyć. Nie masz żadnych argumentów. Możesz
    jedynie gardłować. Chyba że podasz konkretne przepisy w których będzie napisane że
    nie mam racji. Wtedy przyznam że masz rację. Bo to nie wstyd przyznać komuś rację
    jeśli ją ma. Amen.

  • 145. Data: 2013-01-31 12:45:41
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 30.01.2013 20:34, Mario wrote:

    > Po części masz rację. Takę sprawę można wygrać. Ale na dzień dobry PZU
    > mówi, że nie wypłacą i liczy, że poszkodowany nie będzie miał siły się
    > procesować.

    PZU jest stosunkowo chętne do wypłat, z innymi towarzystwami gorzej.

    Anyway, moja opinia (pisemna) nie tak dawno była przedstawiona jako
    uzasadnienie żądania zadośćuczynienia za nieuznanie gwarancji.
    [Wymieniono w ramach gwarancji podzespół na uszkodzony a potem próbowano
    winą obarczyć użytkownika z powodu zabrudzenia obudowy (w opinii serwisu
    "śladów zalania").] Wyrok nakazowy i wpłata w ciągu tygodnia.

    Michoo

  • 146. Data: 2013-01-31 19:34:37
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    Czuję się zdruzgotany. Potupiesz nóżkami i Twoja racja staje się jedyną i
    niepodważalną prawdą :)
    Pisząc o CE masz na myśli "China Export" czy może raczej "Cock Exasperated"?
    :)
    Czy Ty potrafisz udowodnić swoje racje?
    Póki co nie przedstawiłeś żadnych argumentów.

  • 147. Data: 2013-01-31 21:27:38
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 19:34:37 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > :)
    >
    > Czy Ty potrafisz udowodnić swoje racje?
    >
    > Póki co nie przedstawiłeś żadnych argumentów.

    To Ty masz przedstawić argumenty jeśli ze mną się nie zgadzasz. Na razie zwieracze Ci
    puszczają, to nie jest argument.

  • 148. Data: 2013-02-01 22:08:23
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > To Ty masz przedstawić argumenty jeśli ze mną się nie zgadzasz. Na razie
    > zwieracze Ci puszczają, to nie jest argument.

    To Ty jesteś "w opozycji". Jako jedyny zaprzeczasz kilku osobom, które Ci
    piszą, że Towarzystawa Ubezpieczeniowe często próbują uniknąć wypłaty
    szukając winy ubezpieczonych, choćby poprzez powoływanie się na
    nieprzestrzeganie zapisów instrukcji producentów. To są częste praktyki.
    Znam takie przypadki zapalenia od pozostawionego żelazka oraz awarii
    instalacji elekrtycznych oraz kominowych, w których TU odmówiło wypłacenia
    odszkodowań, powołując się na rażące niedbalstwo.
    W pierwszym przypadku pozostawienie bez nadzoru włączonego żelazka, choć
    miało ono termostaty i zabezpieczenia, a w drugim przypadkuch chodziło o
    brak wymaganych przez prawo okresowych przeglądów - brak protokołów. Nikogo
    nie interesowało, że te protokoły spłonęły razem z domami, a wiesz dlaczego?
    Bo te protokoły mają obowiązek przechowywać firmy dokonujące przeglądów i
    gdyby rzeczywiście były te przeglądy robione to nie ma najmniejszego
    problemu, aby je uzyskać i przedstawić TU.

    CE nie jest panaceum czy czyjś analfabetyzm i nie wypisuj bzdur, że znak CE
    zwalnia użytkownika od myślenia i umiejętności czytania, bo tak nie jest.
    Poza tym nie dochodzimy się o to czy takie działania TU są zgodne z prawem,
    ale o fakt czy takie praktyki istnieją.
    To ty stawiasz kontrę twierdząc, że TU nie może tak postępować. My
    twierdzimy, że często tak postępują. Skoro uważasz, że to co twierdzimy jest
    nieprawdą to udowodnij to przedstawiając niezbite argumenty.
    Wyobraź sobie sytuację, że kupileś taki grzejnik, którego producent zawarł
    klauzulę, że nie wolno go pozostawiać włączonego bez nadzoru. Spłonął Twój
    dom. W trakcie dochodzenia okazało się, że pożar powstał od grzejnika. Ja
    Twój dom ubezpieczałem. Przychodzisz do mnie, abym Ci wypłacił
    odszkodowanie, a ja Ci mówię NIE, twierdząc, że dopuściłeś się rażącego
    niedbalstwa, pozostawiając załączony grzejnik bez nadzoru. Bez orzeczenia
    sądowego nie masz co liczyć na jakiekolwiek pieniądze ode mnie. Mówię Ci NIE
    i koniec. Czy mam do tego prawo? Oczywiście, że mam prawo Ci odmówić. Mam
    prawo odmówić pod każdym pretekstem, a nawet mam prawo powiedzieć NIE, bo
    NIE.
    Teraz Ty chcesz wyegzekwować ode mnie te pieniądze. Jedyna dla Ciebie droga
    to sąd, a zatem przedstaw sądowi dowody, że nie mam racji i że to
    odszkodowanie Tobie się należy. Przecież nie powiesz w sądzie, że jesteś
    analfabetą, a znak CE zwolnił Cię od myślenia :)

    Przy okazji poczytaj sobie o podobnej sprawie..
    http://www.rzu.gov.pl/art-827-szkoda-umyslna/Wyrok_S
    adu_Najwyzszego_z_dnia_7_maja_2009_roku__sygn__akt_I
    V_CSK_16_09__niepublikowany__2827
    Przecież zgodnie z prawem nikt nie może się włamywać, a już tym bardziej
    podapalać. Ale jednak się stało, bo ktoś miał gdzieś poszanowanie prawa.
    TU wykorzystało możliwość i nie wypłaciło odszkodowania powołując się na
    rażące niedbalstwo.

  • 149. Data: 2013-02-01 22:45:38
    Od: Przemek <r...@o...pl>

> [...]
    > podapalać. Ale jednak się stało, bo ktoś miał gdzieś poszanowanie prawa.
    > TU wykorzystało możliwość i nie wypłaciło odszkodowania powołując się na

    Widzisz... ja przeczytałem co zacytowałeś:
    "Nieruchomość od co najmniej lutego 2001 r. pozostawała bez dozoru, mimo
    iż komornik informował Bank G. o faktycznym porzuceniu jej przez
    powodową spółkę i związanych z tym zagrożeniach. Osoby trzecie dostawały
    się na teren nieruchomości, dochodziło do kradzieży i dewastacji, a w
    dniu 31 marca 2001 r. nastąpił pożar na skutek podpalenia przez
    nieustaloną osobę. Ubezpieczający bank dowiedział się o pożarze dopiero
    w dniu 26 kwietnia 2001 r."

    Dziwisz się TU, że nie wypłaciło odszkodowania?
    Bo ja nie, choć po przeczytaniu TYLKO tego co napisałeś pomyślałem
    sobie: to chuje.
    A jednak sprawa wygląda ciut inaczej.
    Przem

  • 150. Data: 2013-02-02 00:29:31
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 22:08:23 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > podapalać. Ale jednak się stało, bo ktoś miał gdzieś poszanowanie prawa.
    >
    > TU wykorzystało możliwość i nie wypłaciło odszkodowania powołując się na

    To nie chodzi o to co się Tobie wydaje. Sprawa zaszła tak daleko że Twoje
    traumatyczne opowieści nikogo nie ruszają. Sypiesz przepisami i jak nie mam racji to
    Ci ją przyznaję. To że kilka osób itp. W necie chodzi takie powiedzonko. Miliony much
    jedzą gówno. Jedz i Ty. Miliony nie mogą się mylić. Na początek o przepisy regulujące
    sprawę nadzoru nad grzejnikami elektrycznymi sprzedawanymi w handlu detalicznym
    poproszę. Kto może taki nadzór sprawować a kto nie może. Czy dopuszcza się szkolonego
    psa. Czy nadzór ma wynosić 100% czasu grzejnika, czyli należy przed nim siedzieć i
    się gapić. Czy też można iść się wysikać. W jakiej formie należy prowadzić
    dokumentację z nadzoru. Itd.