  • 1. Data: 2013-01-24 17:57:43
    Temat: dzieło
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://www.btc.pl/index.php?ukey=product&productID=1
    98236
    ciśnie się na usta tylko jedno... o kur...

    a skoro już to czym warto się zainteresować w w/w kwestii? jakie książki
    (pol/ang)?

  • 2. Data: 2013-01-24 18:27:08
    Temat: Re: dzieło
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 24.01.2013 17:57, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > ciśnie się na usta tylko jedno... o kur...
    >
    > a skoro już to czym warto się zainteresować w w/w kwestii? jakie książki

    W EP był spory kurs programowania takich modułów, myślę że w książce
    która ma "aż" 100 stron nie znajdzie się o wiele więcej informacji,
    także ja bym się tak nie zachwycał.
    Same moduły mają spore możliwości, ale pod konkretne zastosowania -
    jakaś automatyka domowa z interfejsem sieciowym, zbieranie danych z
    dużego obszaru, to nie atmega8 - nie służy do zabawy w miganie ledów.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2013-01-24 19:11:43
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > W EP był spory kurs programowania takich modułów, myślę że w książce

    pewnie nie pamiętasz numerów?
    a może jakiś link Ktoś widział?

  • 4. Data: 2013-01-25 13:02:09
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>