  • 161. Data: 2013-02-03 21:51:10
    Temat: Re: ogrzewanie mieszkania IR
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Chodzi natomiast o stwierdzenie faktu, że TU szukają wszelkich możliwych
    > sposobów aby uniknąć wypłacania odszkodowań. Powołują się choćby na zapisy

    I tu się z Tobą nie zgodzę.
    A wynika to z tego, że nie jedno odszkodowanie dostałem, a i dlatego, że
    kiedyś w takowym pracowałem i wiem.
    Jeśli nie ma wątpliwości co do odpowiedzialności, nie ma problemu z
    odszkodowaniem, choć nie jest to reguła i bywają wyjątki. Wiele zależy
    też od TU. Np. L4 polecam tylko jeśli ktoś jet chory w postaci papierka
    od lekarza.
    Przem

  • 162. Data: 2013-02-03 22:13:06
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 2 lutego 2013 15:20:01 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > Tu dałęm tylko przykład.
    >
    > Kogutkowi się wydaje, że jak urządzenie ma znak CE to zwalnia go ten znak od
    >
    > myślenia. Niestety TU analizują ryzyka i udzielają ubezpieczeń na
    >
    > określonych w OWU warunkach i tego się trzymają analizując później czy
    >
    > wypłacenie odszkodowania jest czy też nie jest zasadne.
    >
    > Niestety TU nie zawsze mają rację, ale udowodnienie im błędów wymaga
    >
    > pozwania TU do sądu i udowodnienie w sądzie błędów w postępowaniu TU. Często
    >
    > trwa to latami, a o wynikach decydują wygrzebane przez TU z czeluści prawa
    >
    > zapisy, o których zwykły Kogutek nawet nie ma pojęcia.

    Ty za to masz pojęcie tylko jakoś nie potrafisz niczym z wyjątkiem idiotycznych
    opowieści go wykazać. Wygląda że babcia Ci za mocno czapeczkę wiązała.