    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 1 Feb 2013 15:29:31 -0800 (PST)
    <7...@g...com>
    <ke98pl$noh$1@mx1.internetia.pl>
    <0...@g...com>
    <kebt2q$co7$1@mx1.internetia.pl>
    <51098870$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <51099b35$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <510ab93e$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <510c2ec5$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: ogrzewanie mieszkania IR
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 22:08:23 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    >
    > sądowego nie masz co liczyć na jakiekolwiek pieniądze ode mnie. Mówię Ci NIE
    >
    > i koniec. Czy mam do tego prawo? Oczywiście, że mam prawo Ci odmówić. Mam
    >
    > prawo odmówić pod każdym pretekstem, a nawet mam prawo powiedzieć NIE, bo
    >
    > NIE.
    >
    > Teraz Ty chcesz wyegzekwować ode mnie te pieniądze. Jedyna dla Ciebie droga
    >
    > to sąd, a zatem przedstaw sądowi dowody, że nie mam racji i że to
    >
    > odszkodowanie Tobie się należy. Przecież nie powiesz w sądzie, że jesteś
    >
    > analfabetą, a znak CE zwolnił Cię od myślenia :)
    >

    > Przy okazji poczytaj sobie o podobnej sprawie..

    adu_Najwyzszego_z_dnia_7_maja_2009_roku__sygn__akt_I
    V_CSK_16_09__niepublikowany__2827

    > Przecież zgodnie z prawem nikt nie może się włamywać, a już tym bardziej
    >
    > podapalać. Ale jednak się stało, bo ktoś miał gdzieś poszanowanie prawa.
    >
    > TU wykorzystało możliwość i nie wypłaciło odszkodowania powołując się na
    >
    > rażące niedbalstwo.

    To nie chodzi o to co się Tobie wydaje. Sprawa zaszła tak daleko że Twoje
    traumatyczne opowieści nikogo nie ruszają. Sypiesz przepisami i jak nie mam racji to
    Ci ją przyznaję. To że kilka osób itp. W necie chodzi takie powiedzonko. Miliony much
    jedzą gówno. Jedz i Ty. Miliony nie mogą się mylić. Na początek o przepisy regulujące
    sprawę nadzoru nad grzejnikami elektrycznymi sprzedawanymi w handlu detalicznym
    poproszę. Kto może taki nadzór sprawować a kto nie może. Czy dopuszcza się szkolonego
    psa. Czy nadzór ma wynosić 100% czasu grzejnika, czyli należy przed nim siedzieć i
    się gapić. Czy też można iść się wysikać. W jakiej formie należy prowadzić
    dokumentację z nadzoru. Itd.