  • Data: 2011-02-28 12:08:21
    Temat: Re: odtwarzacz DVD do auta
    Od: "MW" <M...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bdumm6t1bnrgef6a5kirfhane5bs30pm52@4ax.com...

    > A to cos pomoze ?

    Pomoże, bo montowałem go (netbooka) tymczasowo do zagłówka i nie było
    problemu. Po prostu, problem pojawia się kiedy patrzą w dół, kiedy zaś obraz
    jest na wysokości oczu, znika. Możliwe też, że kiedy kątem oka widzą
    przesuwający się krajobraz, zjawisko nie występuje.
    Dodam, że dzieci bez problemu przejeżdżają trasy po 700 km (oczywiście z
    przerwami) i nigdy nie wymiotowały w innych okolicznościach (samochodowych).

    MW